Zwanger worden

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Molensteen, Feb 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

Nov 17, 2014
    4,059
    21
    38
    Female
    Goede avond

We zitten nu in ronde 3 voor een 2e kindje

Mijn cyclussen zijn inregelmatig en gebruik nu ovultatietesten en onderzoek regelmatig mijn cerbix slijm en baarmoedermond.

Nu had ik woensdagavond buikpijn, wit cervix slijm wat erg lotionachtig was.
    Donderdag geduurende de dag meer en meer buikpijn en in de avond helder slijm.

Vrijdag was de buikpijn weg en slijm weer wit, zaterdag ook, en vanochtend weer helder...

Nu hebben wij woensdagavond, vrijdagmiddag en zaterdagochtend sex gehad.

Maar heb dus 2x helder slijm gehad, hoe kan dit?

2. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Goedenavond,

Je geeft aan dat je ook ovulatietesten gebruikt en je baarmoedermond in de gaten houdt. Heb je afgelopen dagen ook een positieve ovulatietest gehad en voelde je baarmoedermond anders? Indien dit niet het geval is kan het zijn dat je ovulatie nog niet geweest is. Soms kan het slijm wel helder zijn, maar nog niet rekbaar. Er zijn nog een aantal andere symptomen die duiden op een naderende eisprong. Op de site Zwanger Worden | Ovulatie Berekenen staat dit goed uitgelegd, dus misschien heb je daar nog iets aan. Succes!

Groetjes Monique

3. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

Nov 17, 2014
    4,059
    21
    38
    Female
    Ik had dus donderdag positieve test en fikse pijn

Verder was bmm wel hoger dan normaal maar niet zo zacht als anders

4. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Alles bij elkaar lijkt het erop dat je een ovulatie gehad hebt en nu duimen dat het raak is! Succes!

Groetjes Monique

Share This Page