operatie

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Calimero, Mar 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
    hallo allemaal,

ik ben vandaag met ons dochtertje naar de oogarts geweest omdat ze haar linker oogje iedere keer naar buiten trekt,
    wij hadden verwacht van een lui oogje dat word zon pleister erop en dan komt het wel weer goed helaas kreeg ik bij de oogart een best klap want het bleek dat ze een aangeboren afwijking heeft aan haar linker oogje dat oogje is niet rond maar ei vormig en heeft een cilinder afwijking waardoor ze er slecht mee ziet en het oogje naar buiten word getrokken en dit is alleen maar op te lossen door middel van een operatie,
    nu moet ik over 2 maanden terug komen en dan word alles nog eens nagekeken en komt z eop de operatie lijst te staan

ik vraag me af of er hier nog meer moeders zijn die dit ook hebben meegamaakt en ik ben benieuwd naar de ervaring,

pfft dat lucht op bedankt voor het lezens!

2. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    tjee das minder zeg!

hoop dat het snel op gelost word voor je kleine!

beterschap!en succes!

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oef, ik kan me voorstellen dat je daar van schrikt zeg!
    Gelukkig is ze nog klein.
    Ik hoop dat de opartie goed zal slagen!
    Succes met je tuttie!
    Elmo

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Nou dat zal zeker erg schrikken zijn geweest. Ik heb er (gelukkig) geen ervaring mee maar ik wil jou en je gezinnetje veel sterkte wensen. Als kindjes zo klein zijn is het vaak voor hun minder erg dan voor de papa en mama ;)

Share This Page