Hallo, Nog een vraagje. Ik heb veel last van zweten, vooral tussen mijn benen. Bij mijn vagina. Nu heb ik daar vel uitslag. Echt rode bobbeltjes. Ik doe er regelmatig talkpoeder op of sudocreme. Wat is dit voor een uitslag en kan ik er nog wat anders voor gebruiken of doen? Mijn urine ruikt soms anders dan normaal. Dat kan toch geen vruchtwater zijn of wel? Ik ben nu 35 weken zwanger. Groetjes en alweer bedankt voor het antwoordt alvast. Missmeessen
Hoi Missmeessen, het is heel normaal dat je meer zweet in je zwangerschap, dus ook tussne je benen. Er zitten daar een hoop zweetkliertjes. Talkpoeder en sudocreme kunnen soms het zweten op die plek verergeren en je kunt er irritatieplekjes van krijgen, dus het een zorgt op die manier voor eht ander. Dus mijn advies; niets op smeren, lekker luchten als je naar bed gaat, dus geen onderbroek aan en op een handdoek slapen, evt met een matje onder je hoeslaken. Vruchtwater zal het nog niet zijn, want dat merk je wel, er loopt dan eigenlijk continue water langs je been en als je twijfelt even je vk/gyn bellen. Groetjes Brigitte