Vaak krijgen we vele adviezen en soms zijn we wat onzeker maar eigelijk doen we het hartstikke goed! Als ik me meisie zie hoe vrolijk kindje het is en hoe heerlijk ze slaapt en eigelijk alles is heerlijk aan haar dan doe ik en jullie het helemaal niet zo slecht! Dus dames ik geef mezelf alvast een pluim, dat mag ook weleens gegeven, gezegd worden.. AMEN!
Nou dan wil ik jou ook zeker een pluim geven! Mezelf een pluim geven, vind ik toch een beetje onwennig...
Vivian, ik vind het een goed idee! Kom maar op met die pluim! voor mezelf en mijn man. hier ook een tevreden ventje, die de hele dag vrolijk is en het hartstikke goed doet!
Haha dat was nou juist de bedoeling Suzanne Goed hoor Viv! We doen het stiekem hartstikke goed en helemaal omdat we elkaar kunnen helpen.
Dat snap ik wel maar toch.... Oke hier komt ie: We hebben een flinke en vrolijke vent die het hartstikke goed doet, APPLAUS VOOR MEZELF! (en voor mijn man natuurlijk)
Over pluimen gesproken, ik heb er nog 1 liggen van mijn werk, eens even in het boekje bladeren wat ik kan kiezen.
Oh dat is leuk Jingels... ik had de mijne vorig jaar net op tijd ingeleverd bij de Dierentuin. Toch mooi gratis met 3 volw. en 3 kids inclusief lunch
Ik vind het ook een superleuk idee, ik denk dat ik voor het persoonlijke fotoalbum ga. ...ehh ik dwaal een beetje van het onderwerp af... solly
He waaaaaaaaaah? Ik woon niet in Nederland en ik heb geeen idee waar jullie het over hebben! Adoptiekippen voor een pluim? Maarre... we doen allemaal ons best en hopenlijk hebben we over een jaartje of 21 een hele nieuwe generatie jongvolwassenen die een prachtige jeugd hebben gehad
Om dan nog even off-topic te reageren: een pluim is een soort waardebon die je van iemand kunt krijgen en die je voor vanalles en nog wat kunt inwisselen/besteden, zoals een bezoekje aan een dierentuin, een jaar lang een adoptiekip met bijbehorende eitjes etc.
Nou als het dan mag, dan ga ik ook mijn boekje te buiten nu... Ik heb een super gezellig, vrolijk, lief meisje en dat kan alleen als mamma lekker in haar velletje zit. Vorig jaar is mijn vriend overleden (zoals de meeste wellicht weten) Het is loeizwaar en moeilijk geweest, maar mijn meisje is absoluut niks tekort gekomen. Daardoor ook nog eens mijn baan kwijtgeraakt (maar nu lekker een veel leukere baan aan overgehouden. Duszzz ik geef mezelf lekker twee pluimen, want ik heb het toch het afgelopen jaar maar ff mooi geflikt...jahoieeeee
Van deze kant ook voor iedereen een dikke vette pluim! En voor mezelf, mijn mannetje en onze lieve schat een dikke pluim erbij. Het mag inderdaad wel eens gezegd worden, anderen deon het vaak niet, dus lekker zelf doen .