bedankt voor je pendel. je hebt voor mij deze maand gependelt. zou geweldig zijn. laat het je weten. liefs janet
Bedankt voor de pendel ook ik laat weten of het klopte! Je hebt mij voor 13 december gezet ben erg benieuwd!
Heb net je reactie terug, ik zal je laten weten wanneer ik een positieve test heb. Voor jou hoop ik dat het uitkomt, voor mij zelf hoop ik wat eerder Heel veel succes met je pendels
Hee Nono, Je had voor mij gependeld dat ik op dit moment zwanger zou zijn van een jongetje. Maar helaas moest ik vandaag de rode duivels begroeten Maar ja wie weet wat volgende maand mij brengt. In elk geval bedankt voor het pendelen liefs catje
Ik ben nu zwanger dus voor mij gelukkig dat de maand niet goed was..... Toch bedankt! Geslacht moeten we afwachten
Ik ben nu zwanger dus voor mij gelukkig dat de maand niet goed was..... Toch bedankt! Geslacht moeten we afwachten
Hallo Nono, Je had voor mij een bevaldatum met 38+1 voorspeld maar er is tot nog toe nog niets aan de hand. In elk geval wel bedankt voor je snelle antwoord.
Bedankt nono! Je hebt voor mij gependeld december positieve test en een jongen.. Nou, die positieve test is er!! Nu nog kijken of het een jongetje wordttt Groetjes Martina
Hoi Nono, Voor mij had je gependeld op bevallingsdatum 12-12-2012 (38w2d). Het was een leuke datum geweest, maar helaas is alles nog rustig. Al is ie gister wel zover ingedaald dat ie vast ligt in het bekken . In ieder geval een beginnetje... Nog bedankt voor het pendelen.