Hee Nono, Had van jou een pendel bevaldatum 14 December, helaas zit de kleine nog heerlijk binnen! Hihi!
Hey, De kleine is eerder gekomen als jij had voorspelt. Hij heeft wel een beetje vals gespeeld want hij is onverwachts ingeleid wegens hoge bloeddruk.
Hoi nono, Je had voor mij gependeld op 3 december dat ik 17 december zou gaan bevallen. Ik ben heel kort daarna, op 5 december bevallen van een prachtige gezonde dochter! Toch bedankt en groetjes!
Hoi nono, Je had voor mij gependeld dat ik in dec zwanger zou worden van een meisje. Nou ik ben zwanger. Net op het randje van december. Je had dus gelijk. Of het een meisje wordt laat ik je weten over een week of 17 Top gedaan en ontzettend bedankt dat jij voor de meiden hier in je vrije tijd de moeite neemt om voor niets te pendelen Liefs jen
Vandaag bevestigd dat we een meisje verwachten dus het geslacht was juist. De maand heb ik niet laten pendelen..
Hoi, ik ga morgen een testje doen... Als hij positief is komt je pendel uit, last het je morgen even weten! Liefs, Zoë
Mensen, ik pendel alleen op aangegeven tijden. Buiten de tijd om verwijder ik de pendels helaas. Ik heb ook een leven en niet altijd tijd, helaas nu al een een hele poos geen tijd gehad.. ik hoop over een week of 2 weer te kunnen pendelen! Alvast bedankt.
Ik teste gisteren positief, jouw pendel was voor februari dus je zat er niet ver langs Het geslacht laten we nog open natuurlijk, daarom dat ik de poll ook nog niet invul
Hoi Nono helaas was je pendel onjuist.Toch bedankt voor je pendel,en hoop op Februari een positieve test.