Bij wie klopte de nub theorie en het geslacht Voor meiden die vergelijking willen....show je hier je beide echo
Hier mijn nub echo en het geslacht 1 iemand op het forum hier dacht zeker te weten een meid Het is toch een hele duidelijke knul Bekijk bijlage 339003 Bekijk bijlage 339004
Leuk! Bij mij werd een jongen voorspeld, al was de nub niet helemaal duidelijk. Vanavond hebben wij de geslachtsbepaling dus dan kan ik het ook komen showen.
@sasjuh je nub lijkt idd op een meiden nub maar je geslachtsbepaling liegt er niet om dat het een jongen is!! Leuk een koningskoppel! @ miss Mexx ja een duidelijke meid!!!!!!!!
En dat terwijl de echoscopiste tijdens de termijn echo zei dat de NUB op een jongen wees (80% weliswaar) en gisteren zag ze dus dat het klopte, ze was ook wel trots op zichzelf hihihihi.
op beeld is de nub het beste te zien Echo is moment opname en ligt er net aan hoe de kleine ligt en de stand vd nub zelfde bij mij eigenlijk op beeld zag ik hem wel omhoog met 11.2 week maar 13.1 week was iemand hier overtuigd dat het een meid was
Ik heb helaas geen duidelijk foto, maar op de film is het wel goed te zien. Wij kregen dan ook bij de eerste echo (12 wk + 4) al te horen dat het waarschijnlijk een jongetje zou worden als ze de nub-theorie zouden toepassen. Maar dat mochten ze uiteraard niet met zekerheid zeggen. Met de 20 weken echo kregen we een overduidelijke foto, dat het toch een jongetje is.
Leuk dat je het vraagt! Nub werd gedacht een jongen, maar we krijgen een meisje! Ik was onverwachts een paar dagen weg en lig nu eindelijk in bed, morgen plaats ik de foto's even.
Dat is idd wel duidelijk @cartje vanaf 12 weken @Baillief wat leuk een meisje, Gefeliciteerd! Nub zegt idd ook niet alles bij jou
@smiley3 Jaaaa duidelijker dan dit kan geloof ik niet.. Als het bij de geboorte toch een meisje zou zijn, dan vreet ik me schoen op..! hihi
Dankje Smiley! Bij deze de foto's, nub werd gezegd een jongen en op de echo zagen we duidelijk een meisje.