Ik ben op zoek naar een ander bankstel, en ben benieuwd naar jullie bank, misschien kan ik daar een idee uithalen.. We hebben nu een hoekbank en wil graag een 3 zit met een losse fauteuil.
Wij hebben deze 2 jaar geleden bij XOOON gekocht: http://www.jansentotaalwonen.nl/dbgfx/533/400__1_/Kalix4.jpg Dan de combinatie lichtgrijs en donkergrijs. Met korte beenlengte en lange beenlengte Zit heerlijk en blijft erg mooi.
Casey Hoekbank links? Bestel nu bij wehkamp.nl Wij hebben deze, met bijpassende hocker. Ben er alleen absoluut niet tevreden over, het lange gedeelte is al iets ingezakt. Na een maand of vier was dat. Wehkamp heb ik daarover gesproken, en die doen het af als eigen schuld.
Wij hebben sinds een week 2 zeer ruime 3zitsbanken wit/beige gestreept en een grote fauteuil is een beetje engelse cottage stijl..zo blij mee
Beetje donker maar ik heb de Ektorp bankstellen van IKEA. Zitten echt heerlijk! Bekijk bijlage 368009
Ik heb deze bank van de Ikea is een slaapbank meteen dus heerlijk als ik met de kinderen een middagje films kijk trekken we de bank uit. Zit ook erg prettig. Hoe de stof blijft weet ik niet ik heb hem pas 2 maanden.
Wij hebben vandaag een 3 zits en 1 zitter besteld. 3 + 2 zitsbank Calitri maar dan in donker turkoois en met koud schuim vulling koste 65 euro extra maar zakt veel minder snel door!
Ik heb hier 2 doorgezakte niet bij elkaar passende kapotte banken staan, horen bij de flat.. Voor we naar Engeland gingen hadden we een Ektorp van Ikea, wel helaas een oud model met veren vulling en dat was geen succes, maar tegenwoordig zit er gewoon schuim in de kussens volgens mij. Als we verhuizen naar een woning zonder meubels wil ik een hoekbank als er ruimte is, maar dat zal een tweedehandsje worden.
Wij hebben een bank op maat laten maken bij sitfactory. Hij lijkt hierop Bank met hocker op maat - Sitfactory Nog steeds erg blij mee en blijft mooi!
http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=368055&stc=1&d=1388287473 deze is van montel. 3x2m. Leer