Jeetje meisje wat balen, wel fijn dat je na 29 dagen ongesteld werd! Nou hopen dat je na de volgende ronde een positieve zwangerschapstest in je handen hebt. Veel liefs van Senna
ik voel me goed. heb wel ontzettend buikkramp zeg! Jeetje niet normaal Normaal heb ik dacht echt niet. Nu klap ik steeds bijna dubbel. Komt dat jullie bekend voor? Is dat omdat ik nu wel een eisprong heb?? Zucht.. ik red me maar met een kruik en paracetemol! Heb vanochtend wel een uurtje getraind. Afgelopen week weer een kilo kwijt! We gaan rustig door! Liefs Meisje
he meisje, ik ben met t southbeach dieet aardig wat afgevallen! is in t begin even streng, maar als je eenmaal in de 2de en 3de fase zit is t eigenlijk gewoon meer een andere eetgewoonte geworden, die je weer wat strenger voor jezelf kan maken als dit weer even nodig is!! heel veel succes liefs radna
He meiden, Hier weinig nieuws. ik ben aan het tempraturen, zit op cd 8, ik kan er tot nu toe nog weinig uit opmaken! Toch wel spannend elke ochtend! Gisteren het nieuws dat schoonzusje zwanger is. Altijd geroepen voor mijn geen kinderen en dan opeens zwanger! Wat doet zo'n bericht dan pijn! Het confornteerd je met je eigen dromen en verdriet! We gaan hier maar weer vrolijk door! Liefs Meisje
he meid ik weet hoe jij je voelt vorig jaar december vertelde mijn schoonzusje ook dat ze per ongelukkig zwanger was geraken en mijn nichtje was na 1 ronde ook zwanger geraakt ik voelde me echt klote.....uiteindelijk toch blij voor ze natuurlijk en meegeleefd met de zwangerschap. mijn nichtje is zaterdag avond bevallen van een dochter toen ik het hoorde kon ik wel janken (heb ook een traantje gelaten) kreeg weer een dipje.....ik denk dat iedereen die graag een kinderwens heeft en er langer op moet wachten er een moment van moeite en verdriet heeft als andere mensen laten weten als ze in verwachting zijn. groetjes angeliq
hoi, ik ben afgelopen woensdag ongesteld geworden 3 dagen eerder als normaal dus hebben we de afspraak in t zieken huis vervroegd naar vrijdag 18-08 ben eens benieuwd wat ze dan gaan doen als het goed is krijgen we de uitslag van mijn mannetjes zaad. ben echt benieuwd, hoop dat t goed is. verder is t afwachten wat er allemaal nog op ons afkomt.