Ik kwam onderstaande link tegen op een andere site en wilde hem jullie niet onthouden: http://www.vocalicious.com/empty_arms/empty_arms_mod.html Zo ontroerend en zo waar. Ik kreeg er een brok van in m'n keel, het mogen krijgen van een kindje is zoiets wonderlijks en dit is zo waar maar ook weer zo confronterend..
Hey Marjo, Hij staat al twee jaar in mijn favorieten...maar heb hem pas twee of drie keer gezien. Tis echt een tranentrekker voor mij. Kan er eigenlijk nooit naar kijken. Hij is prachtig en omschrijft precies je gevoelens. Goed dat je hem even onder de aandacht brengt! Liefs Elmo
hij is echt mooi, en heel erg confronterend. Weet verder ook niet wat ik er meer over kan zeggen. *brok in mijn keel*
Wat een mooi stukje waarheid! Ik kende het ookal, maar als je het dan weer leest, word je weer even met je neus op de feiten gedrukt! Ik weet dat ik gezegend ben met een gezond kind en eentje opkomst (want het had oh zo anders kunnen verlopen)!!! Sterkte voor iedereen die hier mee worstelt!!!
BRR krijg er kippenvel van, zo ontroerend... veel mensen zeggen we "nemen" een kindje maar je neemt het niet je KRIJGT het... konden alle dames die abortus overwegen dit maar lezen en weten waarmee ze werkelijk gezegend zijn! Dames ik wens jullie allemaal veel liefde en sterkte toe, Ik ga meedoen aan moeders voor moeders en hoop dat ik er op zijn minst 1tje kan helpen!
ontroerend en mooi.... vooral als je de duivels alweer aan voelt komen (nu op dit moment zegmaar) en de volgende ronde is aangebroken. En dan ook dat iedereen om je heen zwanger wordt of is, ach ja jullie begrijpen het wel voel me een beetje depri sorry