hey hier de uitslagen van mn pendelervaringen de afgelopen tijd PENDEL mau: Jan J, alecia: Mrt M, zelf tweemaal: Jan J ik heb GEPENDELD VOOR booty:Juli J, julied:Jan J, alecia:Mrt J, shayenna:Juli J, mijzelf:Apr J, saz667:Jan J, lisa1983:Mei J, alies05: Mei M tja, t is teveel info helaas om onder mn banner kwijt te kunnen, x sab
Ik zie dit vaker bij iemand onder zn banner staan iets met pendelen...wat betekent het en wat doen jullie dan?
hey meis via een touwtje en een ring of naald vragen stellen en aan de hand daarvan komt er uit wie wanneer van een j of m bevalt ik ben nogal nuchter maar vind het erg interessant om te kijken wat er uit komt. x
haha kom ik er ook nog eventjes aan..... Ik ben ook wel benieuwd wat je voor mij pendelt. Moet je nog wat gegevens hebben? Dan pb ik wel even.
@thasista: Ik ben ook wel benieuwd. Het is toch niet iets vaags geestelijks ofzo? Sorry dat ik dat vraag hoor. Zo niet, wil je dit dan ook voor mij doen? En is het dan de maand van bevruchting of de maand van bevalling?
Wie zou er voor mij willen pendelen kheb het gister voor me zelf gedaan maar ben benieuwd of er het zelfde er uit komt als iemand anders het doet
Ik ben ook erg benieuwd wat er uitkomt! Heb je al een persoonlijk berichtje gestuurd... hoop dat ik niet te laat ben voor deze pendelronde