Pendel was 'gelukkig' onjuist, ik heb gisteren positief getest Nu nog afwachten of het een jongen of meisje is jij trouwens ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Deze ronde is het niks geworden maar ik heb nog een eitje in januari dus wie weet krijg je toch nog gelijk
gelukkig had je het mis Het is geen maart geworden maar januari. Meisje of jongen weet ik nog niet maar dat hoor je over ongeveer 10 weken bedankt
Hoi je had voor mij gependeld op geslacht, er kwam een meid uit, maar het is een jongen! Wat ik trouwens ook totaal niet verwacht had. In ieder geval bedankt voor je tijd!
je had voor mij gependeld dat ik de 23ste dus vandaag zou bevallen. deze is onjuist ben de 20ste bevallen op de uitgerekende datum maar bedankt voor je pendel
Hoi Chantalcindy,sterkte meid met je miskraam.Hier was je pendel helaas onjuist ben gisteren ongi geworden.Na een hele week onzekerheid.Bedankt voor je pendel.gr kittycat69
Hoi Chantallcindy, Bedankt voor het pendelen, het is idd een jongen! Juist dus! Heel veel sterkte met je grote verlies... van een klein wondertje
@chantallcindy, helaas klopte je pendel voor mij niet. Ik was niet zwanger in januari. Alsnog bedankt voor de moeite!