Hoe kan ik zo'n poll toevoegen aan een nieuw topic? Wil graag voor mijzelf ook een topic openen! Ben toch wel benieuwd wat mijn pendelresultaten zijn haha
Ik had gister een positieve test in mijn handen. En jij voorspelde april. In ieder geval super bedankt voor je pendel!!
hoihoi, je had de maand van zwangerschap fout. je gaf aan juli maar had vanmiddag een positieve test. het geslacht moeten we nog even op wachten, maar ik laat het je weten. groetjes linda
Hoi hoi, Je had voor mij gependeld; april, meisje... maar heb zojuist getest en hij is positief ... Happy me... geslacht weet ik uiteraard niet, dus ik laat dat nog weten. In ieder geval alvast bedankt voor de tijd en moeite!
Hey! Je had voor mij gependeld in februari een posi test. Dit was niet het geval met een zwangerschapstest maar wel een dikke knaller van een ovu test en het resultaat is dat ik nu zwanger ben!! Bedankt!!!
Hoi, Je had gependeld voor mij, dat ik in mei in verwachting zou raken. Maar ben er gister achter gekomen dat ik nu al zwanger ben Bedankt voor de moeite!
Jij pendelde maart/april positest! Vandaag positief getest dus hele aal juist. Geslacht nog even afwachten, jij pendelde jongen.
Je had gepandelt op positive test voor maart Ben benieuwd of je het geslagt ook goed heb Je zij maart jongen En voorig jaar zij je dec jongen Dus wie weet test maart bevaling december zou zo maar kunnen Maar of een hongen klopt weet ik nie Vl weet het zeker dat het een meisje woord