Je pendel was onjuist. Je hebt voor mij gependeld dat het september zou worden van een meisje. Maar heb gister een positieve test in mijn handen gehad. Of het geslacht klopt laat ik nog weten en dat vul ik de poll in.
Hoi maand was niet juist je had.maart en het werd mei. Ook goed natuurlijk hihi. Geslacht laat ik tzt weten blijft voor ons ook een verrassing!
Wil je laten weten dat je pendel juist was! je pendelde voor mij de maand juli en ik heb al 3 dagen positieve testen! Ik zit nog voor mijn NOD dus spannend is het nog wel maar ik ga ervan uit dat het goed zit. Het geslacht laat ik tzt nog weten!
Je pendelde voor mij september maar gelukkig voor mij kwam deze niet uit....sinds maandag weet ik dat ik zwanger ben ! Toch bedankt voor je pendel!
Hoi, je pendel klopte " helaas" niet. Je pendelde 8-8-2013 als bevallingsdtum. Maar ben inmiddels al bevallen op 23-7-2013. Evengoed bedankt
Had het een tijd vooruit geschoven, maar volgens de gyn kan ik binnen de komende 2 weken ongesteldheid verwachten van de cyclus die in Mei begonnen is, dus kan het helaas niet raak geschoten of positest van mei zijn geweest! (geen vals negatieve testen helaas ) Maar ik wil in ieder geval alsnog bedanken voor de moeite die je had genomen!
Hoi hoi, Ik zou volgens jouw pendel in Mei positief testen, dat klopte niet, ik testte vorige week positief. geslacht weet ik nog niet, toch heel erg bedankt
Hoi Chantallcindy, Helaas was je pendel niet juist, juni/jongen. Het is mei/meisje. Bedankt voor de pendel!
Hoi ChantalCindy, Ik wou even laten weten dat jou pendel helemaal klopte!! Je zei mei positief en een jongen Nogmaals bedankt!
Ik zal met mijn stem in de poll nog wachten, maar je eerste deel van de pendel aug positest klopt dus helemaal!