Helaas was je pendel voor de maand september niet juist. Ben net ongie geworden. Bedankt voor je pendel
Hi ChantallCindy! Je pendel dat ik in mei een positieve test in handen zou hebben is niet juist, want ik heb 'm nu al in mn handen helemaal happy natuurlijk! Nu nog even afwachten op geslacht. Laat je nog weten of je dat goed had. Heel erg bedankt nog voor je tijd en moeite om te pendelen!
Ik wilde je even laten weten dat je pendel helaas niet juist was. Maar in ieder geval heel erg bedankt voor het pendelen.
Hoi Chantal, je hebt voor mij gependeld op positest november. Officieel zou ik pas begin november 'mogen' testen. Maar mijn cyclus was deze maand korter en ja hoor ZWANGER!!! Dus je had wel gelijk maar ik ben van het ongeduldige soort 😁
Hay, Weet niet of die wel of niet klopte, je pendel was november voor positieve test. Maar ik heb net deze maand twee nod's in oktober (2e en de 30e). En het is nu positief, dus je had het volgens mij wel goed! Bedankt hoor!!
Hallo je had voor mij gependeld dec meisje.. Ik heb vanochtend positief getest geslacht laat ik je tzt nog weten, nogmaals bedankt,
Hoi liefie, Je hebt juiste maand gependeld voor mij, kan helaas niet meer stemmen doordat ik al eens gestemd heb was toen ook juist! Geslacht volgt nog! X Joyce
Hoi ik wilde even laten weten dat je pendel juist was. Ben in mei zwanger geraakt en inmiddels ruim 27 weken zwanger van.... onze 2e jongen! Succes met pendelen!
Hey, De maand die je gependeld had voor me is niet juist, geslacht ga ik je nog laten weten van het voorjaar. Bedankt! Liefs,