Ik ben benieuwd hoe en wat! Zodra ik een pb heb en zelf weet hoe en wat stem ik uitterraard ook! Zo te lezen heb je wel heel vaak gelijk Succes en gefeliciteerd voor iedereen die zwanger is!!
Je had voor mij december 2012 gependeld, maar ik ben je blijkbaar voor want ik heb gister positief getest. Nogmaals bedankt voor je moeite die je voor me genomen hebt.
Je had voor mij oktober gependeld, ben helaas vandaag ongesteld geworden dus bij mij klopt hij jammer genoeg niet. Bedankt voor de moeite!
Je had voor mij gependeld dat het dit keer 1 kindje is: dat klopt!!! Nu nog 11 lange weten wachten om te zien of je het geslacht ook goed hebt!
Meid, super bedankt voor je pendel een tijd geleden. Hij is uitgekomen, ik ben op dit moment zwanger Wat het geslacht is, is nog even afwachten, dus daarover laat ik je nog iets weten!
Helaas ongesteld geworden, 1 december is mijn volgende NOD, dus theoretisch zou november net kunnen.....
je had voor mij november jongen gependeld en het eerste deel is al goed ik heb gisteren posi getest.. het geslacht zullen we over een maand of 8 weten...
DV828 ga even naar het forum pendelen en lees dan de regels. Elke pendelaarster heeft ook een eigen topic. Dus even verder lezen dan je neus lang is.