Je hebt voor mij een poosje geleden gependeld op geslacht, en je pendel kwam uit! Sinds dinsdag zijn wij trotse ouders van een mooi meisje!
Helaas was je pendel niet juist. Gisteren ongi geworden. En je had gezegt november. Helaas ga ik dat niet meer redden.
Als je ook op bevruchting pendelt dan klopt oktober bij mij, maar als je alleen op positieve test pendelt dan niet. Heb afgelopen week positief getest
Vandaag een positieve test zoals je pendel al zei! Ik heb in de poll ingevuld deels juist. Geslacht weet ik uiteraard nog niet. Willen we ook niet weten en ik vermoed dat ik tegen die tijd vergeet in te vullen of het juist was. Bedankt!
Je had voor mij gependeld op het geslacht. Jij zei een meisje en het is ook een meisje. Je pendel had het dus juist!
Helaas was de pendel onjuist. We krijgen een meisje i.p.v. een jongen. (ik ben daar stiekem heeeeel blij mee hihi) Toch heel erg bedankt voor de moeite!
Hoi Chantal, Je hebt voor mij gependeld februari. Vanmorgen positief getest. Dus helaas voor jou klopt hij niet.
Hoi chantelcindy, Was ook wel benieuwd hoe het met jou is, je bent nu al even overtijd ofniet ? Hier op het wachtbankje, mijn nod is zo rond 8 december. Je hebt voor mij gependeld op december dus vind deze ronde extra spannend Gr. Luna
hoi ja gaat wel goed alleen nog steeds geen ongi zit onderhand al op dag 45 ofzo dusja schiet niet echt op was liever gewoon ongi geworden. is idd spannend
Bij mij bijna goed.. ik heb na 17 rondes positief getest in november, jij gaf aan Oktober. Geslacht weet ik nog niet.