hoi Chantallcindy, je pendel gaf aan december posi test, en dat klopt! Ben vandaag alweer 6 weken zwanger. Laat nog wel weten of het geslacht ook klopt! Dankjewel!
Hoi chantallcindy, Je had gependeld voor mij dat ik in januari zwanger zou worden van een jongen. Ik ben nog net op het randje van december al zwanger. wat het gaat worden weten we over een week of 17 Bedankt voor de moeite en ontzettend lief dat je dit in je vrije tijd voor de meiden hier doet Liefs jen Een mooi 2013 wens ik je.
He meis, helaas niet zwanger geworden in December. Bedankt voor je pendel en we gaan duimen op de volgende ronde!
Voor mij had je december meisje gependeld. Helaas niet uitgekomen, ben vandaag ongi geworden. Zou wel bijzonder zijn, eerste IUI raak, maar helaas op naar IUI 2. Toch bedankt voor je pendel!
Je had bevallingsdatum en geslacht voorspelt voor mij helaas had je het geslacht fout het is een jongen
Helaas onjuist, je voorspelde voor mij een positieve test in Januari. Ik ben gisteren ongesteld geworden. Bedankt in ieder geval voor je pendel!
hoi Chantal de eerste pendel klopte niet nu de tweede pendel zou misschien kunnen gaan kloppen ik ga vandaag een test kopen morgenvroeg testen ik ben al 11 dagen overtijd dat ben ik nooit eerder geweest dus spannend
Nog een paar dagen geduld en dan weten we of je gelijk hebt gekregen. Je zij zwanger in januari en ik heb 02/01 mijn eisprong gehad dus het zou nu al kunnen uitkomen maar evengoed kan het ook pas volgende ronde zijn want ook dan is mijn eisprong nog in januari . Dat zijn dus 2 kansen voor jouw hihihi...