Ik begin hier ook met pendelen! Ik pendel op naam+geboortedatum +vraag. Ik pendel alleen op aangegeven tijden!!!!! Niet reageren op deze topic alleen via pb. Liefs chantal
Je kunt mij nu tot 01.30 vannacht een pbtje sturen. Berichten na 01.30 worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. Ik geef hier antwoord op morgen voor 12.00
Je kunt mij een pbtje sturen tot 09.30 ik reageer hier op eind van de middag. Berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie Graag naam geboortedatum en vraag in berichtje
Je kunt mij nu tot 12.00 een pbtje sturen met je naam geboortedatum en vraag. Berichten na de tijd worden verwijderd en krijgen dus geen antwoord ik antwoord voor vanavond 21.00 Niet reageren op dit topic !
Krijg veel aanvragen ook buiten tijden vandaar vandaag nog eenmaal tot 15.30 kun je pbtje sturen na deze tijd geen reactie en worden verwijderd Ik probeer zo snel mogelijk een reactie te sturen Graag pb met naam geboortedatum. En vraag Niet reageren op dit topic !
Je kunt mijn u van 16.30 tot 18.30 een pb sturen met je naam geboortedum en vraag Deze beantwoord. Ik morgen Niet reageren op dit topic vragen na dittijdstip worden verwijderd dus niet beantwoord
Tussen 23.00 en 01.00 kun je mij een pbtje sturen met je naam geboortedatum en vraag pb na deze tijd krijgen geen reactie en worden verwijderd Morgen stuur ik het antwoord terug Niet reageren op dit topic!
Je kunt nu tot 17.00 een pb sturen met naam. Geboortedatum en vraag. Na deze tijd niks sturen want je krijgt dan geen reactie Ik reageer morgen op de vragen Niet reageren op dit topic!
Je kunt mijn vandaag tussen 07.00 en 09.00 een pb sturen met naam geboortedatum en vraag berichten na deze tijd worden verwijdertIk regeer vandaag of morgen op de vragenAub niet reageren op dit topic
Tussen 16.15 en 18.15 kun je mij een pb sturen met naam geboortedatum en vraag na deze tijd worden verwijderd ik antwoord voor het weekend Niet op dit topic reageren aub
Bpje kunt mij een pb sturen van 19.00 tot 21.00 aanvragen na deze tijd worden verwijderd ik reageer dit weekend Niet reageren op dit topic
Je kunt mij nu tot 23.00 een pb sturen met naam geboortedatum en vraag reactie komt maandag! Pb,s na deze tijd worden verwijderd!! Niet reageren op dit topic
Je kunt mij nu tot 15.15 een pb sturen met naam geboortedatum en vraag reactie komt maandag! Pb,s na deze tijd worden verwijderd!! Niet reageren op dit topic
Je kunt mij nu tot 19.00 een pb sturen met naam geboortedatum en vraag reactie !Pb,s na deze tijd worden verwijderd!! Niet reageren op dit topic
Je kunt mij nu tot 11.00 een pb sturen met naam geboortedatum en vraag reactie !Pb,s na deze tijd worden verwijderd!! Niet reageren op dit topic
Je kunt mij 23aug van 07.00 tot 10.00 een pb sturen met naam geboortedatum en vraag reactie !Pb,s na deze tijd worden verwijderd!! Niet reageren op dit topic Reactie komt savonds of vrijdags
Je kunt mij nu tot 20.00 een pbtje sturen. Berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. ook doe ik nu foto lezen ik begin hier nu pas mee op de site dus het is voor mij even oefenen om te kijken of dit zo via de site werkt voor mij ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic __________________
Hai hai zou graag willen weten of ik ooit nog zwanger raak en zoja wanneer..mijn naam is chantal lukassen Geb 1 mei 1979 hoop dit voldoende is thanks hè
Je kunt mij nu tot 02.00 vannacht een pbtje sturen. Berichten na deze tijd worden verwijderd en krijgen geen reactie! Met naam geboortedatum en vraag. ook doe ik nu foto lezen ik begin hier nu pas mee op de site dus het is voor mij even oefenen om te kijken of dit zo via de site werkt voor mij ik reageer zo snel als ik kan! niet reageren op dit topic __________________