Hoi je maand pendel was onjuist, ik ben nu al zwanger Geslacht laat ik je tzt weten en dan vul ik je poll in. bedankt voor het pendelen!
Helaas was de pendel van december niet juist. Ben net ongesteld geworden helaas . Bedankt voor je pendel
Hallo shart je had voor mij gependeld nov 2013 ik had vanmorgen een positve test als je had gependeld op bevruchting dan klopt de pendel nu nog kijken of het geslacht juist is Gr smiley80
Helaas was je pendel voor december niet juist. Ben net ongi geworden. Maar ik heb er nog 1 staan voor januari dus we wachten af ..
Hè meiden wat vervelend dat het niet juist was!! Heb een beetje slechte track record als ik t zo lees de laatste tijd Ik hoop dat het snel raak is en voor wie graag nog een pendel wil dat mag natuurlijk! Voor de meiden bij wie het wel klopte van harte gefeliciteerd!! Allemaal vast een heel mooi en vruchtbaar 2014 gewenst! Liefs shart86
Heey meid wil je eventjes laten weten dat je pendel juist is! Je pendelde voor mij dat ik in januari een positieve zwangerschapstest zou hebben en ik heb vandaag positief getest!! Nu is het alleen nog maar afwachten voor het geslacht. Nogmaals bedankt!
Hai, ook bij mij helaas niet juist... (december meisje). Natuurlijk wel bedankt en ik hou je in de gaten voor een nieuwe pendel .