Helaas was bij mij de maand niet juist. Je pendelde juli 2014. Helaas ben ik nog niet zwanger. Geslacht weet ik dus nog niet. Wat mij betreft mag je opnieuw pendelen en het proberen
Hier ook de maand juist!!! Vanmorgen positief getest! De poll vul ik later in voor t geslacht. En van harte met je eigen zwangerschap! Liefs
Je pendelde augustus/september positieve test......helaas Maar toch bedankt voor je pendel. En voor de meiden die wel positief hebben getest, inclusief jij natuurlijk, van harte gefeliciteerd!
Je pendelde voor mij september/oktober voor een positieve test. Ik ben helaas niet zwanger Wel bedankt!
Goede pendel qua maand, geslacht zal ik niet weten, wordt een miskraam. Van het weekend is het hartje gestopt met kloppen.
Helaas was je pendel voor het geslacht niet goed, het was een meid ipv een jongetje. Wel alsnog heel lief dat je gependeld hebt!
Ahh voor mij heb je november gependeld dat ik een positieve test heb.. En het kan nog want zit vanaf het weekend op het wachtbankje. Houd me hier echt aan vast!! Ik hoop het zo.
Je had voor mij september positieve test!! Dit klopte!! Helaas werd dit een miskraam! Daarna had je november positieve test, dit was eind oktober Die klopte dus niet helemaal! Maar ik was ook erg vroeg met testen Geslacht laat ik je tzt nog weten!
Helaas was je pendel niet goed, je had nov 2014 gependeld, maar gister helaas ongesteld geworden, toch bedankt voor je tijd
Maand helaas niet goed. Je zei februari, maar heb deze maand een positieve test in handen😊 Geslacht is even afwachten nog 😊😉