Jaaaa je pendel was juist vanmorgen positief getest. Dus maand was goed en zou leuk zijn als je het geslacht ook goed heb. Maar een jongen is net zo welkom!
Je pendel was onjuist. Je hebt voor mij gependeld dat het juli zou worden van een meisje. Maar heb gister een positieve test in mijn handen gehad. Of het geslacht klopt laat ik nog weten en dat vul ik de poll in.
He ja tuurlijk. Je hebt helemaal gelijk smiley3. Ik ben terug gaan rekenen en ik was zo bezig met eerste dag van mijn laatste menstruatie dat ik er niet bij nagedacht heb. Wat stom eigenlijk. Ben echt in de bonen. Ik heb mijn ei en innesteling gevoeld en dat was allebei in juli dus jullie hebben gelijk. Dus de maand was wel juist. Sorry nu afwachten voor het geslacht.
Hoi, Je pendelde voor mij op bevallingsdtum. Deze was niet juist. Want ben inmiddels l bevallen. 2,5 week te vroeg.
Helaas was je pendel onjuist voor de maand Juli,ben vandaag ongi geworden.Bedankt voor de pendel en moeite ,gr kittycat69
hoi hoi! Je pendel klopte Na 11 dagen overtijd testte ik gisteren positief! Nu nog wachten of het geslacht klopt