Hallo Dames, Ik heb gezocht ,maar ik kan er maar niets over vinden. Dus stel ik mijn vraag maar aan jullie. Is het mogelijk dat je stemmingswisselingen krijgt bij PCO? Ik zou en stuk meer van mijzelf begrijpen als het daar door komt. Liefs BLoemie
Ik heb daar ook last van, maar denk niet dat het direct aan PCO te wijten is. Denk eerder dat het komt, omdat het wachten een eeuwigheid lijkt. Wij zijn inmiddels ook al 1,5 jaar bezig.
Ik denk ook niet dat het aan de PCO ligt maar eerder aan de omstandigheden.... Tis allemaal niet niks! Als je er echt heel erg last van hebt/krijgt zou ik toch eens met je huisarts gaan praten (als je een goede band hebt met deze). Een goed gesprek, begrip of meerdere goede gesprekken kunnen je misschien heel goed helpen! Liefs Elmo *hoe is het met de kilo's?*
Zou kunnen inderdaad, maar ik had het al voor dat wij probeerde zwanger te worden.. Vandaar mijn vraag. Ik sta nog maar aan het begin van de mmm. Dus denk niet dat het daar door komt. Ik voel me ook niet zwaar depri of zo, maar ik geef soms reacties, die ik liever niet zou geven. * met de kilo's gaat het goed.. ik ga volgende week pas wegen, maar ik ben goed aan het sporten en let op wat ik eet, maar dan ff meer dan anders! *
Als je het al had voor dat je zwanger wilde worden....hoe lang is het dan al zo? Zou toch even langs je ha...die weet waarschijnlijk wel raad met je Heel veel succes met je kilo's meid! Ik zal proberen je te supporten! Als ik je ff kwijt ben daarmee...mag je me eraan herinneren hoor! Is net zo belangrijk als het zwanger worden opzich! Ik ben trots op je! Elmo