Weeetje ik heb met andermans kindjes zien geen moeite, maar goed ook want werk in de kinderopvag En sinds we doorverwezen zijn heb ik het wat van me af kunnen zetten alles wat ik voel heb ik toch al eens gevoeld dus vast weer nep (zo denk ik en het lukt me goed) Nu we de uitslagen hebben en het posi nieuws was ben ik helemaal gerust en is de hoop weer beetje teruig... die had ik namelijk 2maanden echt niet meer Wij hadden dus alles perfect beide, beste situatie om zwanger te rraken, stomme pech volgens de gyn. We mogen nu nog 4 maanden, tot eind mei zelf proberen zwanger te raken, zo niet dan terug komen en dan samenlevings test.... ben benieuwd! Ik doe he nu zo met tempen, en dat geeft me rust: dag 10 tot 3 dagen na ei tempen (dan geeft FF een rkruis) dan stop ik met tempen tot 10dpo (daartussen in heeft het toch geen zin in stijging, hoge temp of juiist diepe daling(innesteling) zegt helemaal NIKS.. 12 dpo zakt me temp meestal en dan weet ik dat ik ongi word, en daardoor start ik 10dpo weer (dagen na ei is dat) zodat ik weet wanneer me ongi komt... zolang die hoog is komt er geen ongi
*breekt even in* Voor het zaadonderzoek van mijn vriend hoefde we geen onthouding te doen omdat we al 3 x in 1,5 jaar zwanger waren geworden (alle 3 x mis) Dus s'avonds geklust en de dag daarop potje gevuld = uitslag om van te huilen... zóó weinig zaad! De fertiliteitsarts snapte er niets van... wij wel... Te weinig tijd om voldoende nieuwe zaadcellen aan te maken denken wij.... Vanaf die dag weer om de dag en tada!!! Zie banner! Succes met jullie verdere onderzoeken en hopelijk snel zwanger!
Geef de moed niet op! Bij ons waren ook alle onderzoeken goed en we waren zelfs voor 6 maanden naar huis gestuurd.. (na een goede HSG). Ik baalde, want toen zaten we ook al in ronde 14.. Maar in ronde 16 was het raak! Over elke dag klussen: met een goede zaadkwaliteit maakt dat inderdaad niet uit. Bij ons heeft het juist geholpen om meer te klussen!
He meiden, Nou hier ook iemand een beetje een sip. Ben ongesteld geworden op 10dpo! Dat heb ik nog nooit gehad! Zag het ook helemaal niet aankomen. Helaas, weer een ronde voorbij.... Wel fijn dat er af en toe toch ook positieve verhalen bij zitten, dat het na zoooooo lang proberen toch nog raak kan zijn! De aanhouder wint moeten we maar denken! XXX Lovie.
wat vreselijk balen meid! dat is indd al erg vroeg Ik weet niet wat ik heb; een of andere enge ziekte, ik krap me suf op me buik en rug het jeukt al de hele dag:x
@bezigbijtje: nu hopen dat je binnen die 4 maanden zwanger wordt, iig mooi dat alle uitslagen goed zijn..! ja ik denk ook vaak dat ik vanalles voel maar je lichaam kan je zo voor de gek houden.. pff denk vaak wel dat het nep is maar je hoopt alleen zo.. ik werk in een babyspeciaalzaak en daar heb ik ook geen last van alle zwangere vrouwen en babies maar in de vriendenkring vind ik het toch wel weer moeilijker om te zien. dat tempen is een goeie tip.. ga er ook maar eens mee aan de slag.. is het ook zo dat als je naar de huisarts gaat hij erna vraagt?? of hoef je dat niet te hebben gedaan voordat hij eventueel onderzoeken wil starten? haha en jeuk ja?? hmmm niet echt het fijnste wat je kunt hebben.. succes met krabben @ lovie: pff ja snap je volkomen... hier inmiddels gelukkig wat minder sip.. agg dan maar naar de volgende ronde.. vond die onzekerheid trouwens ook slopend.. 6 dagen overtijd.. en 2x negatief getest.. nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben.. hoe erg balen het ook is.. en ja die positieve verhalen zijn we nodig!! Ik ga er namelijk ook steeds meer van uit dat er iets aan de hand is.. en als ik dan lees dat alles ook goed kan zijn geeft dat toch weer een beetje hoop positief blijven, meer kunnen we immers ook niet he
hahaha dankje voor het succes met krabben Ik lig al op bed en krab me suf tjah heb toch echt net gedoucht en niks nieuws ofzo op/aan/gebruikt.... Uhmz er is mij indd gezegd dat ze je daardoor naar huis kunnen sturen dat je dat 1st 3 rondes moet doen, maar ik moet zeggen dat boij mij NIEMAND erom gevraagd heeft
@Nikos, Dankjewel, zal morgen ook wel weer wat minder sip zijn maar op een gegeven moment heb je gewoon geen vertrouwen meer in je lichaam. Ik denk dat je beter wel kan beginnen met temperaturen want meestal vragen ze om die lijsten (bij mij iig wel) en als je ze niet hebt dan sturen ze je soms daar mee naar huis. Welterusten!
Hoi! Wij hebben dezelfde uitslagen gekregen nadat we anderhalf jaar 'bezig' waren. Alles was in orde dus we mochten het een half jaar zelf gaan proberen. Daarna mochten we terugkomen voor IUI. Net toen ik wilde bellen voor een afspraak met het ziekenhuis was ik toch spontaan zwanger, na 26 (!!!) maanden! Ik vraag me nog steeds af wat het nou geweest is, zeker nu we binnenkort voor een nieuwe zwangerschap gaan... Hoop houden dus! Ik hoop dat het jullie snel gegund is, meid!
@lovie: ja idd vermoeiend hoe je lichaam je voor de gek houd.. en als het nou dezelfde symptonen zijn maar ik heb lijkt het wel elke maand wat meer symptonen en dan hoor ik mezelf weer zeggen tegen mijn vriend: nou deze maand is het volgens mij raak.. hij is er trouwens veel nuchterder over.. en zegt altijd.. ag het komt wel.. maar deze maand was het van.. ik denk dat het deze maand raak is... en hij zegt dat NOOIT en dan ook nog is 6 dagen overtijd.. pfff wat krijg je dan veel hoop.. maar van dat tempen had ik wel eens gehoord idd dat je dat moest kunnen laten zien maar wist niet of het ook echt zo was... maar voor het geval dat... gaan we er iig maar mee beginnen @jiska: zooooo zeg na 26 maand opeens spontaan??!!! Super dat het zo is gegaan.. maar je verwacht het dan idd niet meer.. hoe dat dan soms kan.. wonderbaarlijk nou meiden hooog tijd om maar eens te gaan slapen! weltrusten!
Wat fijn! Ik hoor het bij meerdere dat het net ervoor raak was spontaan Ik heb ma-woe me NOD dus ben benieuwd Succes met een 2e zwangerschap meid!
Die fase ben ik al hjeeeeeel lang voorbij, ik ga er nu standaard vanuit dat het niet raak is, en ik denk dat ik me te pletter schrik de dag dat het WEL raak zal zijn als je vragen hebt over tempen ofzo, inmiddels (na 8 temp rondes) weet ik er aardig wat van af