Uitslagen van pendels

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikske89, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

ik heb me ook laten pendelen op deze site!
    meeste kwamen uit in mei!! (helaas)
    en ik heb het samen nog een keer met me vriend gedaan!
    eerst ook in mei...ma we wouden nog een keer zien of het nog bij mei bleef!
    ma neej ging na maart.
    vondt het wel spanned was het was feb..
    dus ik zou de maand erop zwanger zijn :D
    maja na bijna 2 jaar bezig zijn zag ik het niet zo maar ineens gebeuren.
    maja het is toch echt waar :D
    ik was idd zwanger!!!
    9 dec mogen we onze wonder met open arme ontvangen :D
    xxx gimena & :baby:

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    wat was de uit eindelijk pendel!!
    hihi beetje verwarend:p

3. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Als er in mei zwanger gependeld wordt betekent dat niet per se een positieve test in mei ... maar kan dus ook een positieve test in juni worden. Ik hoop dus dat mijn pendels gelijk hebben!!! :)

4. mup

mup Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.093
    0
    0
    Ik heb ook maar 2 berichtjes terug gekregen,

April Jongen
    April meisje...

Heb 11 mei NOD

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    loutje jah weet ik meis.:D!

6. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Ik bedoelde het eigenlijk voor Nikske! :)

Snippie, ik hoop voor je dat de pendels dit keer wél gelijk hebben!!!!

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    oeps loutje geeft niet meis!
    jah ik hoop het ook:D

8. gimena

gimena Niet meer actief

ik had zelf gependeld in maart en het klopte!!

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ohh oke!pendel je ook voor andere:p

10. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    hihi goede vraag

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey loutje,

ja dat klopt dat wist ik, maar er zijn ook 2 meiden die zeiden in mei positieve test. Nou ja haha is gewoon grappig om eens te weten. Nu kijken of het ook uitkomt.

Iedereen succes!

12. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik heb ook nogal wat pendels gehad, maar niet van heel veel verschillende mensen. Bootsy, Alies, Muppet en ik denk dat ik nog iemand vergeet :oops:
    Muppet hag gelijk, die had gependeld voor maart... maar helaas is dit met 6.3 weken misgegaan.
    Nu zit ik eigenlijk nog te wachten op een reactie op een PB van Muppet. Maar in mijn onderschrift staan nu 3 pendels. Incl die van mezelf, just for fun...
    Totdat Brabants Meisje aan me vroeg voor haar te pendelen. Dit was de eerste keer dat ik voor een ander pendelde, dus ze was gewaarschuwd :) En wat denken jullie? Ze is zwanger!!! Woei! Ben zo blij voor haar!
    Nu ikke nog... het zal me benieuwen!

Een oud collega van me is paranormaal begaafd en ik heb pas met haar zitten "kwekken" via Hyves en ze weet van mijn Mk. Ze schreef dat het niet lang meer zou duren. Een richtlijn (maand) heb ik niet gevraagd... daar ben ik een te grote scheiterd voor. Maar voor een andere collega weet ze zelfs de maand! Het zal me benieuwen!

Liefs Cyntje

13. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hey dames. Cyn het kan kloppen dat je niks hebt gehad. Ik heb de meeste mensen in de wachtlijst een bericht teruggestuurd dat ik niet meer pendel, maar ik denk dat er door de grote verhuizing het een en ander niet helemaal is goed gegaan. Ik pendel dus niet meer.

Ik heb voor VEEL mensen gependeld en ik heb zo'n derde ervan goed. (houd het bij in een schema) Het is dus een kans van 1 op 3 dat een pendel klopt. Ik ben ook gependeld. Die waren voor maart/april en mei. De eerste twee maanden zijn m niet geworden.. nu nog 1 kans. Pendelen moet je ook met een korreltje zout nemen.. het is geen waarzeggen.. daarnaast zijn er mensen die alleen pendelen met een nickname of alleen een voornaam. Dat klopt natuurlijk ook niet. Ik heb altijd de naam/achternaam en geb datum gevraagd. Dan kun je veel gerichter vragen stellen. Er zijn zoveel Linda's bijvoorbeeld..

14. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hoi Muppet!

Ahaaa... dus daarom... nee, ik had geen berichtje van je gehad, maar dat geeft niet. Maar jij was wel goed joh! Nu voor je eigen nog goed gependeld hebben, meis!
    Inderdaad heb ik ook een boel pendels gehad die niet klopte... Ik had toen besloten het ook niet meer te vragen, totdat Muppet het voor mij nog een x gedaan had! Tja, dat geeft een mens weer moed, alleen balen dat ik maar een paar weken heb mogen genieten van mijn zwangerschap. Maar we gaan vol goed moed weer verder en hopen binnenkort goed nieuws te hebben! Nog een paar weken [-o<

Liefs cyntje

15. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    :) dank je cyn! Spannend hoor! Had afgelopen week ook meerdere malen voor mijzelf gependend maar helaas waren die 15 allemaal mis! Schijnt niet zo goed te zijn om voor jezelf te pendelen omdat je onderbewuste er toch wel wat mee zou kunnen doen ofzo.. weet ook niet precies. Heb het nu dan ook echt even met het hele pendelen gehad. Was soms echt een dagtaak. Heb voor zo'n 100 mensen gependeld. Is ook niet normaal eigenlijk :)

16. Jo86

Jo86 Bekend lid

16 apr 2009
    658
    0
    0
    hoi meiden,

heb me ook laten pendelen en komt nu uit op september een jongetje, eigenlijk hoop ik niet dat ze gelijkt heeft, want dat duurt nog zo lang haha

Ben benieuwd1

Groetjes,

Jo86

Deel Deze Pagina