Hoi Dames, Omdat er zovele dames voor mij pendelen, wil ik ook iets terug doen. Ik ben een beginner en wil graag voor je pendelen op de tijden die ik aan geef. Stuur je me een berichtje terug of je pendel wel of niet is uitgekomen, dat zou ik heel fijn vinden! Ik zal de tijden dat je me een PB-tje kan sturen aangeven. In je PB-tje moet je je voornaam, achternaam en geboortedatum zetten.
Statistieken: aantal pendels goed: 1 (100%) aantal pendels fout: 0 (0%) totaal aantal pendels gedaan: 10 aantal pendels uitslag terug: 1 aantal pendels i.a.v. uitslag: 9
hey vriendlief ook aan de pendel?haha ik heb er nu 4, ben benieuwd!volgens mij heeft ze vandaag nog geen tijd aangegeven, ik wacht t nog even af dus!
Ladies, Ik heb voor vandaag geen pendel tijd aangegeven! A.u.b. even kijken wanneer ik aangeef dat er berichten gestuurd kunnen worden. Ik werk full-time, dus mijn tijden zullen 's avonds of in het weekend zijn.
Statistieken: aantal pendels goed: 1 (100%) aantal pendels fout: 0 (0%) totaal aantal pendels gedaan: 14 aantal pendels uitslag terug: 1 aantal pendels i.a.v. uitslag: 13
Statistieken: aantal pendels goed: 1 (100%) aantal pendels fout: 0 (0%) totaal aantal pendels gedaan: 15 aantal pendels uitslag terug: 1 aantal pendels i.a.v. uitslag: 14