Gisterenavond rond uur of 6 begon ik opeens flink te bloeden (zonder stolsel) en deed ik een half uur met een inlegkruisje dan was hij vol. Tot een uur of half 1 snachts. Natuurlijk de verloskundige gebeld en vandaag echo gehad. Ze zag onderin mn baarmoeder een bloeding zitten en ze heeft ook het dooierzakje gezien maar kon nog geen vruchtje zien. Maar dat kon komen omdat ik nog maar 5w5d ben en dat het nog te klein is om te zien. Ze zei dat het leek op een aankomende miskraam en ik 0.05% kans had dat het goed zou komen.. Maar nou heb ik sinds vanacht niet meer gebloed. Nu al 24 uur niks meer. Gebeurd dat vaker dat je stopt met bloeden tijdens je miskraam? Bij mn vorige miskraam 2 maanden geleden had ik helemaal niet zo'n stop en ging het non stop door totdat alles eruit was. Dus ik snap het niet meer... maandag moet ik terug komen voor nog een echo maar ik word helemaal gek van de onzekerheid!!
Hey jessica, Ik hoop voor jou dat het goed komt en je maandag goed nieuws zult krijgen. Bij iedereen verloopt het anders. Bij mij is het nl met lichtbruin afscheiding begonnen bij het afkuisen en een week later viel het vruchtzakje eruit. Maar een bloeding tijdens zwangerschap wil niet altijd een miskraam betekenen. Hadden ze een inwendige echo gedaan?
Een bloeding wil niet zeggen dat t vruchtje meekomt. Beetje vreemde berekening van je vk dat de kans van slagen zo klein is terwijl het vruchtzakje er nog zit. Je moet er natuurlijk wel rekening mee houden maar wanneer het vruchtje er jog zit en je bloedverlies is gestopt kan dit van alles zijn. Ik duim voor je dat t goed zit
Ik ben erachter gekomen dat bloeden in zwangerschap niet per definitie het einde is ! ( zie handtekening) Verlies al vanaf 6/7 knal rood bloed 😓 lijken wel liters
Dankjrwel voor de reacties. Ik ben onwijs benieuwd wat we maandag op de echo gaan zien. Ik heb gisteren ook een inwendige echo gehad en maandag weer!