Hallo! Mijn zoontje slaapt de laatste zo ontzettend slecht..Ik dacht eerst aan een sprongetje, maar het is nu al de 3e week, dan kan een sprongetje toch niet meer of wel? 's Avonds gaat hij ineens pas rond 23 uur slapen, heel soms eerder. Hij slaapt dan wel uit tot 10 uur. Hij is trouwens wel nog steeds een paar keer per nacht wakker, maar meestal gaat hij snel weer slapen. Overdag is het de laatste dagen ook weer een probleem. Gisteren sliep hij overdag bijvoorbeeld maar 20 minuten en ik zag gewoon dat hij heel moe was, maar niks hielp. Ik heb echt al van alles geprobeerd...'s avonds is hij wel om half 7 gaan slapen. Tot half 5 vannacht, en toen is hij wakker gebleven tot half 7.... Het lijkt ook of hij ineens HEEL veel energie heeft. Hij is zo druk, ik heb nog nooit zo'n drukke baby meegemaakt Hij heeft wel momenteel ook last van zijn tandjes, deze week tandje 6 en 7 door en nummer 8 is er ook bijna. Misschien heeft hij daar ook last van? Iemand een idee wat er aan de hand is? Overigens huilt hij niet de hele dag of zo, dus ik heb niet echt het idee dat hij ziek is of zo. Liefs Misa
het kan zoveel zijn.... tandjes, een verkoudheidje, je weet het niet. wat ik ook vaak merk dat ze als ze ergens last van hebben gehad ze daardoor slechte gewoontes aanleren. ze wennen er dan weer aan 's nachts wakker te worden. en slecht te slapen enzo. het kan helpen een tijdje steng te zijn en niet toe te geven, dus op vaste tijden in bed leggen enzo, zodat ze weer in het goede ritme komen. als hij van 23 tot 10 uu rslaapt lijkt het erop dat hij in een verkeerd ritme is gekomen. ik zou hem steeds om een uur of 7 ofzo in bed leggen en hopelijk went hij er weer aan dat dat zijn slaaptijd is...