Deze vraag stel ik niet om erotische gesprekken uit te lokken, dus modjes: please laat deze vraag staan!! Kweet namelijk niet waar ik deze anders kan stellen en hoop dat jullie me raad kunnen geven! Het is echt een serieuze vraag! Mijn man en ik vinden het zelf hygienisch en fijn om onze intieme delen te scheren. Maar ik heb nu nog steeds last van bultjes terwijl iedereen zegt dat dat echt minder wordt en weggaat na verloop van tijd. Ik scheer altijd eerst met de haargroei mee en daarna pas er tegenin. Ik heb er vooral last van in mijn bikinilijn en de bekende 'driehoek' boven je vagina. Heeft iemand tips wat ik kan smeren? Ik doe er nu soms zinkzalf van mn zoontje op hihi maar ik weet eigenlijk niet of dat wel goed is. Bedankt voor jullie reactie!
LadiesNight's Nachtkastje - De webshop van LadiesNight Die helpt echt super goed, ben er een maand geleden mee begonnen en heb geen bultjes meer.
Niet tegen de haargroei in scheren Ik scheer alleen met de haargroei mee, anders heb ik gelijk ook irritatie. Ik smeer er ook niks op verder, maar dat is persoonlijk wat je prettiger vindt.
Ik doe het altijd in de douche met warm water. Geen scheergel ofzo en heb nooit bultjes, als ik het zonder warm water doe heb ik dat wel
Ik scheer ook onder de douche en heb ook nooit last van bultjes. En niet tegen de richting in scheren
Mja met als kanttekening dat de beste mesjes hier... Ook de mesjes van 1 per pakje zijn ofzo Niet die speciale damesmesjes... Maar de goedkoopste wegwerp herenmesjes die er zijn ongeveer Oh en bij elke scheerbeurt dus gewoon een nieuw mesje pakken. En ik gebruik ook vaak geen zeep daar inderdaad. En soms olijfzeep. Dat is lekker glad en scheert lekker.
Ik heb altijd de scheermesjes van Wilkinson Intuition waar al zeep op het mesje zit. Het begin scheer ik altijd met de richting mee, maar op het laatst wel tegen de richting in omdat ik anders niet echt mooi glad kan scheren vind ik zelf. Ik scheer altijd onder de douche. En gebruik het mesje zolang tot de zeep er bijna vanaf is (dat is een keer of 4 denk ik)
Ik heb dit scheermesje, vind het zo handig. Gebruik het gewoon onder de douche en geen scheerschuim meer extra. De mesjes blijven ook wel scherp. http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/8/1/6/2/9200000005182618.jpg
Ik heb er ook altijd last van. Bedenk me nu opeens, nu ik dit lees, dat het misschien ook kan liggen aan het feit dat ik met hetzelfde mesje mijn oksels ook scheer. Dat ga ik eens uitproberen, om daar een ander mesje voor te gebruiken. Daarnaast kan ik het nu niet meer zien, haha, te dikke buik, dus het is nu sowieso ene hele opgave om het mooi te krijgen
Ja ik heb nu het scheermesje van kruidvat....4 mesjes op een rij....heb er geen last meer van. Hiervoor gebruikte ik wegwerpmesjes en toen had ik het ook erg. Ik merk echt verschil.....maar er is natuurlijk ook verschil in die wegwerpmesjes
Ik scheer nooit tegen de haargroei in. Zodra ik dat doe jeukt het als de pest en zit ik binnen 2 uur onder de rode bultjes en een dag of wat later allemaal ingegroeide haartjes. Dus vanaf toen alleen nog met de haartjes mee scheren.
Ik gebruik een herenmesje gillette fusion Echt heel fijn. Moet zeggen dat ik het ook jaren met ook goed resultaat met mesjes van de action heb gedaan ( 0,59 cent geloof ik) Gewoon altijd onder de douche.
maar als je niet tegen de richting in scheert, krijg je het toch niet mooi glad? Tenminste dat lukt mij niet hoor hahaha