Maximaal tot half acht. Ook als mijn man thuis is, slaap ik niet uit. Als ik de kinderen hoor, ga ik toch wel opstaan.
Tussen 7 en 9 ben ik meestal wel wakker. Doordeweeks kan het ook half 7 zijn,dan moet lief eruit maar in het weekeind niet later dan 9 uur. Ja tenzij ik om 3 uur sliep ofzo,dan kan het bij hoge uitzondering wel eens 10 uur worden. 3 keer per jaar ofzo
Ben een ochtendmens. Ben er om 7.30 wel uit. Maximaal 8.00. S avonds om 10 uurlig ik meestal wel weer in mijn mandje.
Doordeweeks is het hier meestal half 9! Laatst hadden we ons verslapen voor zwemmen, want werden half10 wakker! .. Om en om slapen wij wel eens uit in het weekend, bij mij word het dan nooit later dan 10.00uur! Daarna kan ik gewoon niet meer liggen, helemaal niet als ik mijn 2 mannen beneden hoor gillen van de pret
Wij doen t zo in t weekend, mijn man mag blijven liggen tot half 10 ( maar hij is meestal aml eerder beneden) .en ik ga dan nog van 10 tot 12 naar bed.
Ml lag om half 6 in bed en was er om half 10 uit Wij slapen om beurten uit. Meestal slapen we dan tot een uurtje of 8. (Dochter is standaard om 6:00 wakker, dus dan is 8:00 echt uitslapen voor ons )
hier hebben we uitslaap kinderen. vaak slaapt de jongste tot 9 uur (in het weekend dan he) en de oudste tot een uur of 10. om en om mag de ene er met de eerste uit en de ander met de laatste. Als ze beide vroeger wakker zijn is het ook om en om dat mijn man of ik er uit gaat en dan maken we de gene die nog ligt te slapen uiterlijk half 11 wakker. Heerlijk!!