Reese slaapt van 19.00 tot 8.30 en Rodey slaapt van 22.30 tot 8.30 (daarvoor slaapt hij al vanaf 17 uur) Ik vind het prima zo
Jeremy gaat om 18.30 naar bed en word tussen 8.30 en 10.00 ergens wakker ligt er maar net aan wanneer zijn broertje wakker wordt voor zijn fles.
Heerlijk hoor, maar hadden jullie in het begin ook niet dat je elke keer ging kijken? Ik dacht, dit kan niet goed zijn, zeker als je van veel mensen van die rare blikken krijgt
Jayson slaapt van 20.00/20.30 uur tot 8.00/9.30 ongeveer en dan 's middags van 12.45 tot 15.00/16.30. Varieert. Ligt er 's ochtends ook aan of hij wakker wordt van ons of niet. Maar mij hoor je dus ook niet klagen.
wauwie wat een tijden! Hier begint om 6 uur meestal de dag, maar ik ben ook wel een ochtendmens dat scheelt
hehehe same here en dat is voornamelijk als ze ziek is... (dat is nu 1x gebeurd) en toevallig vanochtend! half 9! werd wakker.. en schrok er van dat het al licht werd buiten maakt ook niet uit hoe laat ze naar bed gaat.. altijd 6 uur is tijd voor ontbijt
hier begint het gebrabbel of gejammer vaak om 5.15 en tegen 6 uur zitten zij al aan de pap. en idd op 1 hand te tellen dat het later was. ik zou het niet erg vinden als ze binnekort lekker tot 8 uur zouden blijven slapen.
Owwww... wat heerlijk lijkt me dat, als je een uitslaper hebt. Hier slaapt ze van 19.00 tot 7.00. Het kan nog wel veel vroeger, dat weet ik, maar ik kan zooo slecht m'n mandje uitkomen 's ochtends. Ben echt geen ochtendmens....
Ik mag ook eigenlijk niet klagen, meestal van 18.30 tot 7. Maar net als mamamuts kan ik zoooo slecht mijn bed uit komen. Ik heb altijd het gevoel dat het nog midden in de nacht is als ik Amber wakker hoor worden.
amy slaapt van 19.00 tot 9 00 soms nog later. smiddags 2-3 uur. heerlijk. ze heeft ook wel fases dat ze 7.00 wakker is, maar dat zijn meestal van die periodes
ja de eerste keer toen ze 8 weken oud waren toen schrokken we wakker om 10.00 en toen ik ging kijken lagen ze nog heerlijk te slapen
Het lijkt me heerlijkik zou er lekker van genieten en er niet druk om maken. Het ene kind slaap s nachts meer en beter als het andere maar ik zal je eerlijk bekennen ik ben wel stik jaloer op ja
Ik mag ook niet klagen. Sinds een week of 2 slaapt Jelle ook tot half 9 - 9 uur, vanaf ong. 19:30. Voorheen werd ie half 8 - 8 uur wakker, ook niks mis mee. En dan overdag nog 2 flinke dutten, of 3 wat kleinere... in ieder geval nog zo'n 4 uur op zijn minst.
sorry maar begrijp je niet zo goed met baas boven baas? haha ja lekker he dat ze het zo lang uithoudt.. ze krijgt nog wel een flesje rond 23.00 uur...
ooohhhhhhh, ik ben positief jaloers! Het is jullie echt gegund hoor die lekker lang slapers. Wil niet zeggen dat mijn knulletje slecht slaapt hoor [-X . Maar 1 keer van savonds 10 tot sochtends 10 slapen droom ik al van sinds de 6 maand zwangerschap