tim slaapt van 19.00 tot 9.00 ! doet hij al lang ook ... na 8 weken was het al van 22.00 tot 8 ofzo en toen we dachten dat het niet beter kon ... deed hij dat wel hihi overdag slaapt hij ook idd maar 2 uurtjes ofzo maarja ... wat wil je dan ook he !
Merel is ook zo'n lekkere slaap-ster! Van 18.30 tot 8.30-9.00. Heerlijk. Alleen tijdens sprongen even niet, maar ach.....we mogen absoluut niet klagen
een kindje pas om 22 uur naar bed doen ? dan snap ik wel dat ze pas vanaf 10 uur komt een kindje hoort toch echt vroeger op bed te liggen naar mijn mening.. Als ik mijn zoon pas om die tijd naar bed zou doen komt ie pas om 13 uur smiddags ofzo haha Hier gaat ie al maanden om half 7/ 7 uur naar bed en ik maak hem zelf altijd wakker om 9 uur *als ik hem niet wakker maak is het 10-11 uur en dat vind ik niet goed voor een kind, hij mist dan een maaltijd en alles loopt de soep in* Hij slaapt overdag ook nog minimaal 3-4 uur trouwens echt een slaapkoppie hier maar das eigenlijk al altijd zo geweest, ook al heel snel de laatste voeding zo verschoven dat ie gewoon heel de nacht kon slapen..
sophie is ook wel een goeie slaper, laatst met sinterklaas moesten we nog behoorlijk wat doen, schrokken we 's ochtends wakker om half 10! vanochtend daarentegen was het wat moeilijker, ik had haar gister om 20.00 naar bed gedaan omdat we allebei vrij zijn vandaag, kon ze lekker slapen tot ong half 9. werd mevrouw vanochtend om 7.00 ! huilend wakker, nou daar baalde ik best wel van. als ik 's ochtends moet werker, moet ik dr uit een coma halen.
Ik ben het er wel mee eens dat het laat is, maar het is nu eenmaal zo. Wij wonen in Spanje , is gewoon een heel ander ritme. Wij eten zelf ook pas rond 22uur s´avonds. Mijn dochter gaat zo laat naar bed omdat een van ons altijd tot 2130 werkt, dan willen we nog effe de laatste fles geven en knuffelen en dan naar bed. Ze hoeft nu nog niet naar school of kdv dus het kan nog allemaal
Wij hebben ook een uitslaapstertje hoor. Eigenlijk vanaf de geboorte al, al moesten we haar toen nog wakker maken voor de fles. Nu gaat ze om half 8 naar bed, maak ik haar om half 11 nog even wakker voor een flesje. Daarna gaat ze direct terug en slaapt minimaal tot 10 uur door, soms zelfs tot 11 uur.
ja in spanje gaat het inderdaad een stuk anders (wij hebben 1 huizen in spanje dus weet hoe dat gaat), maar mijn man werkt ook vaak tot heel laat 22-23uur soms daar ga ik mijn kind toch niet voor ophouden? als je straks een ander ritme moet aanleren is ze helemaal kapot als ze naar school of KDV toemoet alleen omdat het verkeerd is aangeleerd. Ik vind het ook heel gezellig mijn kindje savonds bij me omdat ik vaak alleen zit savonds maar dat vind ik een beetje sneu voor hem en dan zou ie echt helemaal kapot zijn...
Ik werk zelf tot 2130, Ik wil haar zelf gewoon nog effe zien na het werk Ik heb er geen problemen mee, als ze straks naar school gaat zien we dan wel weer
Wat fijn om te lezen dat er nog meer van die slaapkopjes zijn Werd ook gevraagd of ik niet ging kijken dan in het begin. In het begin ging ik elk half uur kijken hoor! Alleen na een paar dagen heb je al door dat dat zijn ritme is en dan laat je hem gewoon slapen! Zelf vind ik dat ik er ook echt geluk mee heb, kom zelf altijd zo lastig mijn bed uit! Tenminste heel vroeg op de ochtend... Hier gaat dan ook elke dag de wekker om 8 uur, zodat ik rustig en heel langzaam wakker kan worden (en nog een paar keer kan indutten hihi)
Ik moet altijd zo lachen als mensen ons dan bellen om bv. 10 uur en erachter komen dat ze ons wakker bellen. Dan krijgen we standaard verbaasd te horen "tja, jullie hebben nu een kindje dus we dachten dat jullie allang wakker zouden zijn"
Haha sidmick, dat hebben wij ook. Dan vragen ze maar hoe doe je dat dan met Louise.... eehm nou gewoon, die slaapt nog.
mijn man moet vaak om 4 uur op dus dan lig je wel om 10 uur op bed haha (als ie al thuis is tenminste) en ikzelf ben chronisch ziek dus lig normaal om half 10 a 10 uur maar kan slechter slapen als ik zwanger ben dus ga ik wat later (half 11 omgeveer) dat is voor mijn doen echt laat hahaha
O mensen wat heerlijk.... WAT DOE IK VERKEERD? HELP....... Hier zijn ze tussen 5 en 6 wakker. Maakt niet uit hoe laat ze naar bed gaan..7 uur...half 8....half 7... Ik word het langzamerhand wel zat....
Grappig. Ik dacht altijd dat het het zo hoorde dat jonge kinderen 12-14 uur achter elkaar sliepen totdat ik op dit forum las dat het blijkbaar niet zo vanzelfsprekend is. Hier ook echt een slaapkop. Om 19:00 uur naar bed en op mijn werkdagen maak ik hem om 7:00 uur wakker en op mijn vrije dagen slaapt hij zeker tot 9:00 uur. En overdag nog 3 x 1,5 tot 2 uur.
Ja....Dat is waar... Vind het ook niet meer zo heeeel erg..Je went eraan..Maar s uitslapen lijkt me soms ook wel weer lekker.. Gelukkig werken we thuis..Dat is wel weer mijn voordeel...