Ben jaloers hoor dames! Sam gaat altijd om 20.00 uur naar bed en na 's nachts tussen de 2 en 15 keer wakker geweest te zijn is het tussen 05.15 uur en 06.15 uur toch echt wel afgelopen. We wachten dan ook echt nog wel een tijdje met de tweede, ik moet er niet aan denken 2 van die nachtbrakers te hebben! (stiekem hoop ik dan ook dat een eventuele 2e wel een slaapkop is....)
Ik denk dat het allemaal jaloezie is hoor, als ze het niet geloven of een rare reactie geven. Toen onze Jesse met 2 maand al tot half acht sliep, kon je gewoon zien aan sommige mensen dat ze een beetje teleurgesteld waren, het lijkt wel of ze liever willen horen dat je kind elke ochtend om zes uur wakker is, geen beter vermaak dan leedvermaak. Ook nu slaapt Jesse meestal tot half negen of negen uur, zei laatst de buurvrouw een beetje snibbig tegen me: "nou, dat zou ik veel te laat vinden hoor, dan zou ik hem eerder wakker maken." Jajaja, ik heb maar niks gezegd, maar ik weet nog goed dat haar kindertjes destijds altijd al om half zeven wakker waren. Dus volgens mij is het gewoon de kift.