Hallo Over een aantal weken komt het nieuwe bed van onze dochter. Nu ben ik mijn een beetje aan het oriënteren op een dekbed. We kregen van de week een Jysk-folder in de bus met een leuke aanbieding. Het is een 1-persoons dekbed en antiallergeen. Zal dit een geschikt dekbed zijn? Of hebben jullie andere suggesties? En is een kussen al aan te raden of niet? Onze dochter is een buikslaapster. JYSK vind matrassen, dekbedden, meubels en maak uw huis mooi voor een leuke prijs! JYSK - een goede aanbieding! Dekbed 1100g FLOWER 140x200 synthetisch bij JYSK.
Ik heb gekeken bij een dekbed naar mijn zoon, mijn zoon kan absoluut niet tegen warm slapen... daar bedoel ik mee hij heeft het snel warm 's nachts en zweet heel snel (ik zelf ook...) heb ook bij jysk gekeken en daar zag ik alleen dekbedden die erg warm waren te warm voor mijn zoon. Ik ben toen naar leenbakker gegaan en een dekbed gekocht speciaal voor kinderen, die goed ventileert en die niet te warm is. Ik denk dat je hier goed mee moet opletten en volgens mijn moeder is het belangerijk om op de tijk te letten, 100% katoenen tijk is het beste (volg haar advies altijd maar op haha heeft er meer verstand van nl )