Gisteren kwam ik de naam Alec tegen en werd hier wel blij van Heb er nu een nachtje over geslapen en vind de naam nog steeds mooi en mijn vriend gelukkig ook. Het zou dan Alec zandstra worden. Wat vinden jullie van de naam?
haha ja das waar. Tis wel Alec met een C en niet met een X. Moet ie het later maar niet te snel achter elkaar zeggen maar met een korte pauze
Ik heb geen 'wow-gevoel' bij deze naam maar vind het zeker wel een leuke naam, en vind het ook prima kunnen met de achternaam!
die naam hadden wij ook op ons lijstje staan maar inderdaad bij jullie achternaam komt hij niet mooi uit de verf (bij onze achternaam ook niet, vandaar dat we die niet genomen hebben) spinnekop
leuk maar wel even wennen, omdat je snel aan alex denkt. of alec baldwin... ik vind het een hippe naam
ik vind het ook een mooie naam.. denk alleen dat later veel mensen inderdaad in eerste instantie zullen denken, dat ze te maken hebben met een Alex -maar ach, dan zal hij voor zichzelf ook weer wel wat op vinden.
Leuke naam! Hij zal even op moeten letten met het uitspreken van zijn volledige naam maar dat komt wel goed denk ik
Hele leuke naam, aleen vind ik hem in combinatie met de achternaam niet goed uit de verf komen om de bovenstaande redenen. Om deze redenen zijn bij ons ook wat namen gesneuveld.
Ik vind Alexander een mooie naam. Ik zou dus eerder voor deze langere varriant gaan. Maar Alec is zeker geen lelijke naam. Jammer van de achternaam! Om die reden zou ik er wel nog twee keer over na denken.