Daag!! Ik heb even creatieve hulp nodig de moeder van mijn man is al een heel aantal jaren overleden. Zij is de enige die de baby straks niet meemaakt.. Het leek mij mooi om de baby daarom met een tweede naam naar haar te vernoemen. Mijn man vond dat een heel mooi idee, alleen de naam van zijn moeder vondtie een stuk minder mooi We weten geen geslacht en hebben als.namen Lily ( lilith, roepnaam Lily) en Tycho. De moeder van mijn man heette Hendrika Johanna, roepnaam Hennie. Wie weet een leuke manier om hier een tweede naam van te maken?
Ik vind het mooiste als je gewoon de namen gebruikt maar het is geen prachtige naam nee ik vind Tycho Hendrik leuk, staat best vlot, of Tycho Johan. Als je het helemaal in andere stijl wil zou je bijv Lilith Joanna kunnen doen of Tycho John
voor een jongen : Tycho Henry Tycho Henrique Tycho Hank Tycho Rik : verkorte vorm van Hendrik voor een meisje Lilith Henna Lilith Henrike Lilith Hettie Lilith Henrietta
Hannah!!! Super mooi! Ook als eerste naam vind ik. Joanna of Joan of Jo-ann vind ik ook leuk. Voor een jongen iets als Rick?