Wie heeft de naam bij S.i.e.m.? Liever geen hele hele lijst! Jongens en meisjesnaam is welkom. Alvast bedankt voor de inspiratie.
Niet echt mijn smaak, maar goed er bij passend vind ik: Teun Guus Wout Noud Hidde Gijs Femke Daantje Fiene Saar Maartje
S.iem & Bram S.iem & Tijn S.iem & Thom S.iem & Daan S.iem & Emma S.iem & Lotte S.iem & Eline S.iem & Feline
Mijn eerste heet ook zo, dit waren namen die wij leuk vonden voor tweede Luuk Daan Douwe Miel Loek Roel Onne Mauk Max Wiebe Goos Lenne Veere Floor Saar Bente Diede Emme Rune Robin
Oké, kleine lijstjes dan? 25 JONGENSNAMEN Bas Ben Cas(per) Diede Erik Gijs Hidde Jelle, Melle Jelt, Jelte Joos Kai Koen Max Mees, Maas Merijn Mick Niels Rik Roel Teun Thijs Wout 25 MEISJESNAMEN Anne Bo Eef(je) Elise Else Emma Eva Ilse Femke Fenna, Fenne Hanne Isa Janne Jet, Jette Jetta Laurie Lieke Linde Lise Lotte Meike Noor Roos
Tot nu toe al bedankt. Er zitten leuke suggesties bij! Vinden jullie de 2 "ie's" niet storend bij S.i.e.m. En F.iene
Ons zoontje heet ook S.iem. Ik zou voor een tweede niet gaan voor weer een ie inderdaad. Hoewel ik Fiene ook een super leuke naam vind! Stond ook op het lijstje voor als S.iem een meisje zou zijn. De namen die ik er leuk bij vind durf ik niet hier neer te zetten ivm meelezers . Maar ik zag laatst een S.iem en zijn broertje heette Dorus, vond ik ook wel grappig! OK een paar namen dan die voor ons niet kunnen: Koen Bram Kobe Luuk Loek Jip Leya/Leah Suus Jente Leuk nadenken over namen bij S.iem ik hoop dat ik dat ook een keer mag gaan doen voor het echie! Succes!