Hey, welke vinden jullie het mooist? Wij twijfelen nog steeds... Nien - Siel - Lief Laten jullie iets weten? Merciekes! x
Hey, welke vinden jullie het mooist? Wij twijfelen nog steeds... Nien - Siel - Lief Laten jullie iets weten? Merciekes! x
sorry dat mijn berichtje er 3 maal opstaat, kvond het niet direct terug.... Tis de eerste keer dat ik iets plaats op het forum ...
Hoi, tja... ik vind Nien dan het leukste. Lief zou ik niet doen dat staat ergens voor en vind ik geen naam. Als je kindje dadelijk volwassen is vind je Lief dan een geschikte naam?? Maar het is natuurlijk ook een kwestie van smaak! Succes met je beslissing!! xx
Zijn dat namen? Lief ? Dat is toch geen naam? Siel ken ik niet en Nien vind ik een afkorting. Sien ken ik wel. Misschien vind je dat leuk?
Nien/ nine / nina voor een meisje. . Lief.. is geen naam maar een woord Siel.. lijkt op ziel.. is ook een woord
Dit zijn namen voor een meisje? Ik vind ze allemaal niet leuk. Ik vind Nien een afkorting, zou er gewoon Nina van maken. Lief.. tja.. geen naam voor een volwassene maar meer een koosnaampje. Siel vind ik ook niks, lijkt ook op een afkorting.
In dit geval is de mooiste eigenlijk de minst lelijke: Nien Maar ik vind alle namen heel erg gezocht en eigenlijk gewon een beetje vreemd: Niene Silke Lieve
Ik sluit me aan bij Cygnet2: van deze drie Nien. Maar Niene, Silke (of Celia op z'n Engels of Sielke ofzo) of Lieve lijken mij veel logischer. En dan kan je Nien, Siel of Lief als afkorting doen.