sinds twee weken weten we dat we weer in verwachting zijn, erg leuk! Meidennamen zijn geen probleem, maar de grote jongensnamendiscussie is al meteen begonnen. Namen die ik mooi vind, worden afgewezen door mijn man en andersom. We zoeken een naam die goed in Nederland én in Marokko past. Ik vind namen al snel te Arabisch en mijn man kent de namen die ik noem vaak niet of hij vindt ze niet mooi. Mijn namen: Ezra Aaron Mattias/Matteo Maxim Joas David Samuel Namen van mijn man: Redouan Fahrid Jonas vinden we beide een mooie naam, maar ik vind de combinatie I.lias en Jonas echt niet mooi. Hebben jullie nog goede ideeen?
Daniel, nathan en Gideon zijn eerder afgewezen door mijn man. Benjamin komt op de lijst, ik krijg er niet meteen een wauw-gevoel van, maar het is een goede optie! Nicolai en Julius vind ik niet zo mooi.. Bedankt voor je hulp!
Reza Ilay Josaiah Cyriel Jenoah Mattia Elia Roman Yael Fabrice Dante Dimas Kyan Maceo Silvan Quinn Dimitri Gabriël Morrison Idris Manu Zayne
I.lias en... Geza Reza Ravi Quin/Quinn Quinten Joah Jonathan Matan Leonard Joachim Odin Fabian Fabricio Malik Jenoah Manoah Felix Rowan Rohan Roan Jonne Nordin Yassin Zion Zayn
Hier wat Arabische (islamitische) namen die niet heel Arabisch klinken: Danyal (uitspraak zelfde als Daniël) Adam Benyamin Yaqub
Adam, yassin, Noah, Rayan, roan en yakub zijn al in gebruik. Jullie zoeken het in de goede hoek, helaas hebben we nog geen naam die we beide leuk vinden. Misschien komt het nog
Milas/Silas Silven Joshua Micha/Mischa Ronin Revan Xavian Loran Quinten Dorian Arthur Elouan Nilo Evan Bodhi Kyran Felix
Mijn man kwam gisteravond met de naam Kamiel, misschien dat ik daar ook wel aan kan wennen. De namen van Zigzag zijn niet het soort namen dat ik zoek, maar bedankt voor je input. Iskander... ik zet hem eerst op de lijst, bedankt!