Mila! Qua jongetjes valt het momenteel wel mee geloof ik qua dezelfde namen. Jaar of 5 terug wel veel Noud en Milan. Edit: Maeve zie ik nu ook veel.
Meiden: Roosmarijn Julia Olivia Fleur Isabelle Jongens: Julius Valentijn Olivier Benjamin Floris Dit geeft ook meteen een duidelijk beeld in wat voor soort wijk we wonen
Hier is het echt heel gemêleerd: kwam laatst een Eveline en een Liselotte tegen, maar je ziet ook de welbekende 4-letter trendnamen als Mila, Yara en Noud, tot aan de wat meer tokkie namen zoals Jazzley. Edit: sterkte trouwens vandaag X.
Eigenlijk niet heel veel dezelfde namen.. maar wel vaak de bekendere namen zeg maar (mila, emma etc.) Echt “unieke/minder vaak voorkomende” namen zie je hier weinig in de buurt.. Ging mijn dochter van de week op de BSO ophalen, dus gaf haar voornaam door als in “die kom ik ophalen” en toen moest ik haar achternaam ook doorgeven want er waren er op dat moment 3 aanwezig.. Een jaar of 5 geleden woonden er in onze straat en in de straat achter ons maar liefst 5 kinderen die de naam van mijn dochter hadden.. 3 zijn er inmiddels verhuisd. Nog wel binnen straal van 1km..
Hier juist hele verschillende namen. Neve Noa Faith Veronique Elisa Lisa Fianty Claire Feline Jasmine Kayleigh Mason Tyler Joshua Keano Kyano Aiden Iven Jayvano