Hallo iedereen, Het duurt nog even maar ik ben alvast aan het nadenken over de naam voor ons derde kindje. Onze kinderen heten Levi en Amber daarbij zoeken we een korte naam die erbij pas. De naam mag niet eindigen op een i-klank. Voor een meisje vonden wij Dieze erg leuk, alleen de schrijfwijze lijkt mij zo simpel.. Maar bij bijvoorbeeld Dize ben ik bang dat het als Dais uitgesproken gaat worden. Dus kortweg, welke naam vinden jullie in het rijtje passen en kan de naam Dieze? Alvast bedankt voor het meedenken!
Diese? Dana Tara Jill Jente Lune Rox Bodil Mirre Mila Ava Eden Myrte Mara Tessa Merle Febe Diede Lieke June Nora Merle Yara Claire Ilse Caro Cleo Isa Rosa Suze Roos Tess Sterre Lenthe Minte Linde Liva Romee Bo Lars Lana Julia Kyra Iris Irene Maud Marit Merel Milou Minke Maeve Joya Elin
Vind het niet echt een leuke naam. De namen van je andere kinderen worden geschreven hoe ze zijn zou weer voor zo een naam gaan. Al ben ik van mening dat je moet doen wat je zelf wil
Ik zou dan denken aan Diese. Ik ken een jongetje die Dies heet, dus zou er niet raar van op staan te kijken als Diese de vrouwelijke variant is zeg maar Diese betekent wel 'deze' in het Duits. Misschien een goede om over na te denken.. Zoek je enkel een meisjesnaam of ook jongensnamen?
Ik zoek zowel een meisjes als een jongensnaam, maar voor een jongen zijn we echt volledig inspiratieloos tot nu toe. Diese heeft inderdaad een betekenis in het Duits. Dieze niet, enkel dat een rivier zo heet.. dus daar zou de voorkeur inderdaad naar uit gaan. Vindt het vooral lastig een naam te vinden die "lekker" klinkt bij onze andere 2 kinderen.. In het eerste rijtje staan wel wat leuke namen!
Levi, Amber en Boaz of Otis Verder: David, Fedde, Felix, Ferre, Hidde, Joas, Milo, Nino, Odin, Olaf, Roan Levi, Amber en Jolijn of Milou Verder: Babet, Bente, Cato, Diede, Ditte, Donna, Esmee, Flore, Jalou, Jinte, Manon, Merel, Pippa, Ronja, Sofie, Tessa, Veerle, Vera, Vieve
Roan Ferre Jent Loek Flynn Joël Joas Duke Twan Sepp Owen Jack Ties Alec Axel Benja Brent Boyd Kieran Foss Björn Ian Evan Ilja Hidde David Jonah Dex Kai Kjeld Mats Kyan Maas Maceo Mitch Mika Sybren Sem Noah Nick Noud Steijn
Ik vind Dize juist wel leuk en in de namen trend van nu. Heb niet de neiging om het als dais uit te spreken. Anders dieke misschien. Dieze vind ik zelf niet echt mooi, maar wel apart.
Dieze heeft wel iets, als jullie het mooi vinden gewoon doen ! Meisjesnamen : Levi, Amber en Diede Levi, Amber en Oona Levi, Amber en Nien Levi, Amber en Ella Levi, Amber en Saar Levi, Amber en Jade Levi, Amber en Nova Levi, Amber en Finne Levi, Amber en Hebe Levi, Amber en Febe Levi, Amber en Jutta Levi, Amber en Cato Levi, Amber en Line Levi, Amber en Lune Levi, Amber en Nell Levi, Amber en Janne Levi, Amber en Siska Levi, Amber en Alix Jongensnamen Levi, Amber en Lucas Levi, Amber en Vince Levi, Amber en Finn Levi, Amber en Stan Levi, Amber en Jack Levi, Amber en Lou Levi, Amber en Sid Levi, Amber en Lex Levi, Amber en Otis Levi, Amber en Owen Levi, Amber en Tibe Levi, Amber en Seth Levi, Amber en Sebe Levi, Amber en Tijl Levi, Amber en Roan Levi, Amber en Nio Levi, Amber en Lio Levi, Amber en Mason
Ik moest bij Dieze wel meteen aan de rivier denken, maar dat is wat mij betreft niet negatief. Ik vind het wel wat hebben.