Ik heb toch op de tweede optie gestemd, maar ik kan me de eerste uitspraak ook wel goed voorstellen. Mooie naam hoor!
Zjuli-et klinkt ook heel mooi ja! Jee ik ben ineens helemaal verliefd op de naam . Bovendien voldoet ie denk ik aan onze eis dat ie wereldwijd vrijwel hetzelfde uitgesproken moet worden en dat ik wel zo, of denken jullie van niet?
Zo had Julian geheten als het een meisje was. Prachtige naam. Bij ons nog een extra betekenis omdat ik een droom had dat mijn vader ons feliciteerde met onze Julietta ( Italiaans voor Juliette, mijn vader is er helaas niet meer) Wij zouden het uitspreken als: Juliette, je eerste optie. Vind verder elke andere uitspraak ook mooi.
Zjuli-et Vind ik ook de mooiste manier om het uit te spreken, en de meest logische. Wereldwijd zal hij niet overal het zelfde worden uitgesproken. Een engelstalig persoon zal eerder Djoeli-et zeggen.
Ahh, we zijn het weer eens met elkaar eens . Dat was dé naam voor mij bij Isabelle, maar mijn vriend vond 't niks helaas. Ik baal er nog steeds wel eens van, al vind ik Isabelle ook een prachtige naam. Ik zou 't uitspreken als Zjuli-et.
Je kunt het als Sjuu-li-et en als Djuu-li-et uitspreken, op z'n engels dus. Ik zou hem uitspreken als sjuu-li-et. Prachtige naam trouwens. Helaas houd mijn man niet van dit soort namen, maar anders...