Zoals het onderwerp al aangeeft. Wij zijn heel hard opzoek naar namen voor het broertje of zusje van Sam en Djim. Even ter uitleg: Sam spreken we op z'n Engels uit. Paar regels: Niet beginnen met S of D Niet te lang (1 of 2 lettergrepen) Beetje stoere namen (Unisex voor meisje mag absoluut) Wie gaat ons aan een leuke naam helpen!!!
Sam, Djim en Liz Sam, Djim en Bo Sam, Djim en Britt Sam, Djim en Alex Sam, Djim en Gwenn Sam, Djim en Tess Sam, Djim en Gaby Sam, Djim en Luke Sam, Djim en Mick Sam, Djim en Cas Sam, Djim en Max Sam, Djim en Nino Sam, Djim en Jari Sam, Djim en Kaj
@Sjorjse, vooral de meidennamen erg stoer!! @Elletjo, vooral de eerste 4 jongensnamen vind ik leuk, maar zijn ook bekenden... Bo en Alex helemaal leuk!! Die ga ik toch nog maar eens opnoemen. Dames schroom niet, jullie weten vast nog wel een paar leuke namen!!
@Petra, helemaal leuk, maar geen S en D en dan blijven er 2 namen over die we al hebben hier.... helaas! @Marleen, Lois vind ik ook wel leuk, vriend kan er niet echt mee overweg!!
Raf Cas Len Bas Finn Tibo Guy Joey Gino Jay Jens Rens Lex Kris Tim Tom Kai Fer Job Jaz Noor Britt Tara Evi Robin Amy Demi Fenna Jenna Gina Nena Fiona Lynn Lara Fem Liz Juul Kim Yara Kiona Jaymie Pelle Jelle Cayden Collin Jayden
Volgens mij hou je wel van unisex namen!!! Charlee/Charlie Alix/ Alex Bo Robyn Nika Jaimy jongensnamen geen inspiratie!! succes!!
Kobe zie ik heel vaak voorbij komen, hoe spreek je dat uit. Ken die naam helemaal niet! @Konijn, dankje!!
Wij hadden als unisex namen: Bobby/Bobbie Kris Jules ( je zegt Djuuls op zijn engels) Alix/Alex Daan Mick Dani Jessie/Jessey Voor jongens Lenn Kick Jack Voor meisjes: Faye Mila Zoe En het is bij ons een unisex naam geworden ik hou er van hihi
Misschien is het een vlaamse naam? Gewoon zoals je hem schrijft, Ko (zoals het begin van kookboek) - be (doffe 'e' zoals in het begin van 'beslag').