C.laartje of B.owien of B.owine Wat vinden jullie? We vinden de B naam er niet zo mooi uitzien als je Het schrijft maar vinden het een erg leuke naam temeer we het leuk kunnen afkorten naar de eerste twee letters. Bij de C naam kan dit niet, vinden we jammer...
Ik vind ze allebei eigenlijk niks. Bowine vind ik krengerig klinken, en de schrijfwijze gaat voor verwarring zorgen. Claartje vind ik wel oke voor een kind, maar erg kinderachtig voor na de kindertijd. Wat vind je van Clara, en dan als koosnaam Claartje?
Bowine? Doet me denken aan heroïne en ruïne .. Sorry hoor.. Ik zou voor claartje gaan inde doopnaam en dan iets hippere variant daarvan. Cato Caro Carolien Klarinda Carolina Catharina
Ik had Claartje ook op onze lijst staan, maar het werd een jongetje Maar dan waarschijnlijk wel Clara met als roepnaam Claartje.
Ik vind claartje niet leuk voor een volwassen vrouw en bij bowien/bowine de w niet zo mooi. Bodine vind ik mooier
Ik vind Bodine een leuke naam. Mijn beste vriendin heeft zo.. En is echt een leuke meid Ik heb me vandaag aangemeld op deze pagina. Ben 25 weken zwanger van een meisje en twijfel heel erg tussen 2 namen. Willen jullie ook met mij meedenken? A: Nola B: Indy Thanks!!
Ik zou ook voor Bodine gaan. Claartje vind ik ouderwets en ik houd niet van verkleinnamen. Bij Bowien of Bowine denk ik aan dat mens van gtst. Vind het wat hard klinken. Als ik moest kiezen ging ik voor Claartje.
Ik vond net nog Bodile. Maar je moet doen wat jij.. Het leukste vind. Als dat Bowien of Claartje is gewoon doen. Ik weet hoe lastig het is. Zelf krijg ik een mannetje, minder thuis in de meisjes namen momenteel.
Ik vind beide namen helemaal niks .. Claartje vind ik niet kunnen voor een volwassene. En Bowiene .. laten we zeggen dat ik nog nooit van de naam gehoord heb.
Sorry, maar ik vind Claartje echt niet leuk. Bowiene....... Gaat... Bodine leuker.. Maar ook nog steeds niet mijn smaak. Bodil vind ik dan wel weer leuk, maar wijkt af van Bowiene.
Heb Bowine gestemd, maar vind Bodine, Bodile/ Bodil leuker. Dat klinkt wat zachter dan Bowine. De suggestie Robine vind ik heel erg leuk.
Volgens mij word er niet gevraagd of jullie de namen wat vinden. Maar welke van de twee je dan zou kiezen. Ieder zijn smaak toch.
Ik zou in jullie geval voor Bodine of Caro gaan. Bowine vind ik niet erg 'aardig' klinken en Claartje erg kinderlijk.