Hee dames! Ik zit de laatste dagen stiekem te mijmeren over de naam van een eventuele tweede zoon. Nu vind ik de naam Roemer prachtig, maar ik zou graag van jullie willen weten of dit te jut en jul is met de naam van mijn zoontje; Z.eger
Nee ik vind dit niet jut en jul .Past mooi bij elkaar. Mooie oud-hollandse namen. Reijer of Rijk kan ook! Net-niet hockeynamen voor jongens
@1e Wondertje: ik vind Reijer ook heel mooi, maar zou er niet voor kiezen gezien de associatie met wat erg blije hondjes met je onderbeen doen Maar dat zal mijn afwijking wel zijn
Nee hoor, ik heb die associatie ook. Of in elk geval hoor ik een wat plat 'rijder' en vind dat niet zo mooi. Roemer juist tof.
Ik vind het wel een beetje jut en jul, sorry ook omdat ik bij een roemer altijd aan een wijnglas denk.
Gewoon schrijven als Rumor, zo heet de dochter van Bruce Willis en Demy Moor ook. Spelling is vrouwelijk maar uitspraak blijft het zelfde
Nee ik vind het juist twee mooie bij elkaar passende namen! *noteert het op lijstje voor eventueel volgende kindje*
Totaal niet t soort namen wat ik zou kiezen maar ik vind t zeker geen jut en jul. Past juist erg leuk bij elkaar vind ik.