Wij twijfelen nog steeds bij Celeste, daarom vraag ik jullie mening.. Waarom vinden jullie het wel of niet mooi?
Ik vind het wat minder. Moet denken aan een huppeltrutje... Vraag me niet waarom Maar als jullie de naam mooi vinden, zou ik het gewoon doen!
Ik weet eigenlijk niet wat ik ervan vind. Ik vind het een beetje een strenge naam, vind hem ook mooier voor een volwassen iemand dan voor een kind. Hoe ik hier nou bij kom, echt geen idee!
Ik vind het geen lelijke naam. Je hoort 'm niet vaak en Franse namen vind ik altijd erg mooi klinken.
Hey meis, ik persoonlijk vind de naam iets te "oud" klinken maar als het voor jullie dé naam is zou ik zeggen: Doen! Succes!
Ik heb ook gestemd op mooi! Geen naam die ik zelf zou kiezen of gebruiken, maar ik vind er niks mis mee!
Vind het geen whauuuw naam te truttig als je het mij vraagt en past niet zo bij een kind eerder bij een oma vind ik. Maar als jullie de naam mooi vinden go for it he! xxx
Ik heb gestemd op mooi. Het zou mijn keuze niet zijn maar ik kan niet zeggen dat ik er iets niet mooi aan vind.
ik zeg niet gelijk, wat een stomme naam maar ben ook niet echt enthousiast. zou hem zelf niet kiezen. maar je moet doen wat je zelf leuk vind. Als je een maam wilt vinden die iedereen leuk vind, ben ik bang dat de beeb straks geen naam heeft
Ik vind het een mooie naam. Het beeld dat ik erbij heb: Ik vermoed dat zij het later goed zal doen op hockey of langs de golfbaan en dat zij ongetwijfeld lid van het studentencorps zal worden. Als ze muzikaal is, kan ze vast naar het conservatorium, om viool of piano te spelen. Kortom: nogal klassiek, beetje bekakt, upperclass. Waarschijnlijk te vinden in Wassenaar, Rozendaal of Blaricum; niet in de Mercatorbuurt, Kanaleneiland of R'dam Zuid.