Ik ben er nog steeds niet uit Ik neig toch weer naar een korte naam. De broertjes heten Spoiler M.ats en J.ens Liva blijft bij mij toch al vanaf het begin hangen, al vinden vele van jullie het niks Nu twijfel ik aan Jaël of Jade voor erbij. Andere suggesties welkom. Ik wil geen top 10 naam, maar ook geen bijzondere creaties. Geen Y in de naam. Geen K.ate, J.ill (vergeven). 4 letters en 2 lettergrepen. (Daarnaast blijft de andere optie Romee in combinatie met bijv Lauren of Vieve.) Maar als we voor de langere naam zouden gaan dan komen we er wel uit. Het gaat mij nu puur om de bovenstaande combi met Liva. Dank voor de hulp en inspiratie
Jaël en Jade beiden prachtig, al zou ik ze zelf niet gauw geven in jullie geval omdat jullie al een J hebben. Jaël vind ik los mooier, maar naast Liva vind ik Jade beter passen qua stijl. En ook naast de namen van je zoons. Maar nog altijd Romée en bijv. Vieve voor mij
Liva en Rana Liva en Niene Liva en Milou Liva en Jula Liva en Mara Liva en Yara Liva en Anna Liva en Tara Liva en June Liva en Elsa Liva en Rosa Liva en Veda
Liva en Mare Liva en Febe Liva en Ilse Liva en Elin Liva en Jana Liva en Ella Liva en Iris Liva en Evie Liva en Jade idd Liva en Nena Liva en Tove Liva en Gwen Liva en Emma
Ja die J zat ik ook een beetje mee, omdat er al een J is. Aan de andere kant, volgens mij lees ik hier op het forum vaak genoeg dat er meerdere kinderen met dezelfde voorletter in het gezin zijn. Dus ik weet niet of mij dat tegen gaat houden.
Klinkt ergens toch iets te jut en jul voor mij. Dank voor de suggesties allemaal! Er zit nog niet iets bij wat ik leuker vind dan ik nu heb geloof ik.
Dank voor de suggesties, het is het nog steeds niet Liva en Jade zijn nu favoriet. Ik wil ook echt 2 lettergrepen.
Alix, Bibi, Cato, Cleo, Efin, Elin, Erin, Febe, Imke, Iris, Nika, Niké, Nina, Nora, Rava, Sara, Suze, Tara, Tove, Vera, Zara
Ik denk dat we eruit zijn en dat het Liva en Jade wordt. Liva en Romee is mooi ja, maar ik wil echt perse of 2x4 letters of 2x5of meer letters. Dat wil mijn autistische brein omdat anders alleen Romee geen 4 letters aan heeft van alle kinderen (en nichtjes en neefjes aan mijn kant) Proefkaartje ook al binnen