Hoi vraag me af welke afkortingen jullie echt niet zouden nemen of dat het net aan kán. Graag er achter wel of niet en waarom niet Dit omdat we 2 van deze afkortingen hebben de twee middelste letters zijn de vernoemingen van opa en oma's dus het wordt E of het wordt zo ie zo A maarja wat kan nou wel en wat echt niet LEL REL GEL BEL JAM BAM KAM RAM
Het gaat denk ik om de initialen. Echt obscene dingen (Katrina Ursela Thijsen) zou ik niet doen. Maar de initialen zoals ze hier staan, vind ik niet bijzonder.
Ik vind die met de a int midden niet erg. Die met e int midden zou ik niet kiezen omdat ik bv. rel en lel wat raar vind. Maar voor initialen zou ik me er niet heel druk om maken. Het zijn iig geen hele rare woorden ik zou gewoon gaan voor wat jullie het mooiste vinden!
Meestal gebruik je als initialen alleen je voornamen. Bijvoorbeeld A.L. Jansen en niet A.L.J. In jullie geval klinken het zo misschien als gek woord, maar in het dagelijks leven komt die L van de achternaam er niet achter en heeft je kind dus L.E. Achternaam en niet L.E.L.
Onze dochter zou ook SM heten, toen hebben we er maar een derde naam achter geplakt waardoor ze nu SMI heet .
Ik moet zeggen dat ik LEL en REL wel wat minder vind, evenals BAM en RAM. Maar geef je nu 2 of 3 voornamen? Bij 3 voornamen worden dit echt zijn/haar initialen. Dan zou ik evt. namen omdraaien. Dus LLE in plaats van LEL. Als de laatste L de achternaam is, dan telt het niet.
Vind dit allemaal prima kunnen. Ken een meisje waarvan haar voorletters NSB vormen. Ouders hadden dit zelf niet door, tot dat mijn man ze er op wees.
Ai! Hoe kun je dat niet doorhebben? Ik had ze er trouwens niet op gewezen, het kan/zal toch niet meer veranderd worden.
Het tweede rijtje ziet er op het eerste oog wat normaler uit, maar geen schokkende dingen (lel en rel vind ik dan nog het minst mooi)