Pam zou ik ook uitspreken als Pam maar zoals al unaniem is besloten zou ik nooit voor Pip en Pam gaan Wat ideetjes meisje en jongen: Pip & Jet Pip & Benthe Pip & Mika(h) Pip & Set(t)
Pam zou ik Pam zeggen. Maar ik vind het een afkorting en geen volwaardige naam. Pip en Pam vind ik echt niet kunnen. Opties: J: Pip en Kick Pip en Boaz Pip en Faas Pip en Cees (uitspraak Sees) M: Pip en Bo Pip en Cato Pip en Liv Pip en Liz
Oei, Pip&Pam zou ik echt absoluut niet kiezen, het werkt behoorlijk op mijn lach spieren als ik eerlijk ben. Oh en ik zou Pem zeggen (afkorting van Pamela).
Pam idd zoals je het schrijft. Maar te met Pip Meisjes: Fem Jet Sien Lies Juul Jongens: Mick Kick Loek Joe Siem Nim. Voor zowel jongen of meisje
Ik zou het ook gewoon als pam zeggen, Maar ook in mijn ogen is pip en pam niks Voor jongens Pip, luuk/luc Pip, bo/beau Pip, knox Pip, levi Pip, mees Voor meisjes Pip, bo/beau Pip, fien Pip, fleur Pip, sterre Pip, xenia
Bij Pam zou ik mij afvragen hoe je het uit moet spreken. Pip en Tess Pip en Kiki Pip en Iva Pip en Luna Pip en Jula
Ik spreek de naam uit als ''Pem"". Meisje: Mexx Finn/Finne Quinn Mika Elvi Fré Jongen: Jins Jort Senne/Senna Jonas Tijn
Nee dat zou ik niet kiezen bij elkaar. Dat klinkt raar. Leuk: Pip en Roos Pip en Jet Pip en Keet/Kee Pip en Lieke/Dieke
Fien, Saar, Luuk, Mees.. Ik zou juist iets kiezen wat niet teveel op elkaar lijkt, maar nog wel bij elkaar past. Dus idd kort en denk ik ook eindigend op een medeklinker. Dan staat het net wat beter bij elkaar dan wanneer je een klinker op einde hebt.
Ik ken een Pam! (spreek uit als Pem ) Stoere naam vind ik. Pip en Pam is beetje teveel van het goede...
Ik zou Pam als Pem uitspreken en vind Pip en Pam niet zo top samen. Zit in de medische wereld en denk bij Pam aan alle medicatie die op -pam eindigt (diazepam, oxazepam, etc.). Dat noemen we ook regelmatig 'een pam voorschrijven', dus nee.. En de combo Pip en Pam doet me aan het middel pipamperon denken (= een middel tegen psychoses). Allemaal geen topassociaties
Ik ken een Pam. En dat spreekt je uit op zijn nederlands. Zoals Sam en niet Pem/Sem. Moest wel even wennen aan de naam. Super schattig meisje. Pip en Pam vind ik grappig voor 2 katten/konijnen een tekenfilm of kinderboek. Zou t niet kiezen voor zusjes. Suggesties Meisjes: Nouk Tink Suus Fay Lot Sas Jongens: Joes Ted Bob Mack Stas Lux
Pip en Sara Pip en Jasmijn pip en Fem(ke) Pip en Boris Pip en Lucas Pip en Babette pip en Melissa Pip en Sem Pip en Thijmen Of Pip en Woezel (nee flauw grapje..hihi)