Ik ben nu 20 weken zwanger en heb al een lijstje met leuke namen. Wat is jullie mening? Zoek iets stoers, lief, niet te kort en niet in de top 50 Dit zijn mijn ideeen: Yenthe Jinthe Philine (fiene) Feline Indy Mileine Eleonore Madelief Ben ook heel erg benieuwd naar de namen van jullie dochtertjes! tips zijn meer dan welkom! Een echt WOW gevoel heb ik namelijk nog niet
Leuke namen op je lijstje zeg!!!! Ik vind vooral Eleonore , Feline en Fiene super!! Ik heb zelf nog geen kids, maar wij hebben Anna, Josephine of Eloise (Eleonore Isabella) in gedachte Misschien vind je Felicia, Olivia, Emilie/Emily, Noëmi of Madeleine ook wel leuk? xx
Luciaatje: leuke namen Eloise vind ik ook nog een hele leuke toevoeging! (zat ook met isabella in mijn hoofd namelijk, maar daar ken ik er al 2 van ) josephine past er ook bij. Gwen mooie naam! Maar niet mijn smaak denk ik Ben benieuwd wat er nog meer bij komt!
Mijn dochter heet juultje maar uit jouw lijst is fiene en phileine veruit favoriet . Voor de rest vinden wij namen zoals Noor , pien , Puck etc erg leuk ! Liefs
Wij hebben een F. iene en straks ook een C. ato. Wat ik nog meer erg leuk vond, maar man niet: Lieze Noortje Isabelle Sophie/Sophia Hanna Floor(tje) Annemijn Olivia Jinthe Ninthe Puck Kathelijne Jolijn
Birgit, Benthe en Britt vind ik ook heel erg leuk, maar mijn dochtertje krijgt mijn achternaam en dat is Baks, dus vind die B.B. een beetje een issue denk ik. Lois ook heel leuk! maar kort en achternaam is kort (baks) dus weet neit of het dan tekort wordt allemaal Yentl weet ik nog niet. Al komt er nog een tweede naam bij dat wel... Maar is wel een beetje gek toch een BB??
Brigit Bardot? Ik vind BB helemaalnp niet raar Mijn dochter heet Pom.. Zou ik inderdaad niet doen met je achternaam